شهاب حسینی روی صندلی داوری جشنواره‌های خارجی

Submitted on ی., 06/07/2020 - 20:26

شهاب حسینی به عنوان داور جشنواره مهاجران «گازیانتپ» ترکیه معرفی شد.


شهاب حسینی

شهاب حسینی دارنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن به همراه نوری بیلگه جیران کارگردان ترک برنده نخل طلای جشنواره کن، دنی گلاور بازیگر امریکایی، یوان چن بازیگر چینی، سندی پاول طراح لباس برنده ۳ دوره جوایز اسکار امریکایی، لون شرفیگ کارگردان برنده خرس نقره‌ای جشنواره برلین دانمارکی و امیر هادزیحافظ بگوویچ بازیگر برنده شیر نقره ونیز از بوسنی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره مهاجرین گازیانتپ ترکیه را داوری می‌کنند.

به گفته پوریا حیدری تهیه کننده و کارگردان سینما، ۸ فیلم سینمایی در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره در تاریخ ۱۴-۲۱ جون به صورت آنلاین برگزار می‌شود. هیات داوران برندگان این جشنواره در حوزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و برگزیده ویژه انتخاب می‌کند. داوران این جشنواره یک مستر کلاس آنلاین نیز برگزار خواهند کرد.

شهاب حسینی با طلاخون می‌آید
فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی مرحله صداگذاری را پشت سر گذاشت.

، صداگذاری فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی توسط سید علیرضا علویان به پایان رسید. تدوین این فیلم سینمایی توسط احسان شیبانی انجام شده است. شهاب حسینی، حسام منظور، زهرا خوشکام، ترنم کرمانیان و با معرفی بهار قاسمی بازیگران «طلاخون» هستند.

حسین جعفریان: مدیر فیلمبرداری، محمود سماک‌باشی: صدابردار، عبدالله اسکندری: طراح چهره‌پردازی، آلما گشتاسب: طراح لباس و حسن کلامی تهیه کننده «طلاخون» هستند. «طلاخون» چهارمین فیلم سینمایی ابراهیم شیبانی بعد از فیلم‌های «هیچ‌کجا، هیچ‌کس»، «صحنه جرم، ورود ممنوع! » و «زهر عسل» است.

تصویر دیده نشده از شهاب حسینی | «مست عشق» تابستان می‌آید
فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد بود.


مست عشق

به نقل از روابط عمومی «مست عشق»، مهران برومند تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد: فیلمبرداری چند سکانس کوتاه از «مست عشق» به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که به محض رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید. همچنین تدوین این فیلم از سوی سپیده عبدالوهاب درحال انجام است و امورفنی پس از تولید ازجمله صداگذاری نیز همزمان در ترکیه انجام می‌شود.

برومند گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی ما برای زمان اتمام کامل پروژه، پایان مراحل فنی و رسیدن به مرحله آماده نمایش، انتهای تابستان است ولی زمان اکران آن، بستگی به اوضاع نمایش فیلم در سینماهای ایران و جهان دارد. به هرحال این فیلم محصول مشترک است و باید همزمان در ایران و ترکیه روی پرده برود.

وی درباره مشغول شدن حسن فتحی در یک پروژه دیگر گفت: مطابق توافق‌مان با آقای فتحی، ایشان تا انتهای «مست عشق» همراه این پروژه خواهند بود و بر امور فنی و مراحل پس از تولید فیلم تا انتها نظارت خواهند داشت. ما وقتی چیزی را اعلام می‌کنیم که خبر مهمی داشته باشیم. وقتی وضعیت اکران فیلم در جهان مشخص نیست، چرا انتظار بیهوده ایجاد کنیم؟ ما پروژه را آماده نمایش می‌کنیم ولی تصمیم‌گیری درباره زمان اکران به زمان بازگشایی و روشن شدن وضعیت سینماهای جهان با وجود محدودیت‌های کرونا موکول می‌شود.

شهاب حسینی در فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی نقش شمس تبریزی را بازی می‌کند. در این فیلم نقش مولانا را به پارسا پیروزفر سپرده‌اند. تصویر تازه ای از شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی در «مست عشق» را ببینید

منبع
isna
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز