صاحبخانه مبلغ هنگفتی را برای ساخت یک عمارت مجلل خرج کرد اما قاضی بدون در نظر گرفتن «هدر رفتن پول» دستور تخریب آن را داد

Submitted on پ., 10/26/2023 - 21:02

یک قاضی دادگاه عالی بریتیش کلمبیا به یک زوج صاحبخانه دستور داد تا عمارت تازه‌ ساخت و راه ورودی را در Surrey تخریب کنند و گفت که آن‌ها آن را بدون در نظر گرفتن و پیروی از قوانین و مقررات ساخته‌اند.


شهرداری Surrey از دادگاه ها می خواهد که ساختمان های بلوک ۸۰۰۰ خیابان ۱۴۸ را تخریب کنند.

شهرداری Surrey گفت که ساختمان ها به میزان قابل توجهی بزرگتر از حد مجاز هستند، توجهی به ایرادهای این ساختمان نشده است و ساختمان ها بدون هیچ گونه مجوز ساختمانی یا بازرسی های مورد نیاز ساخته شده اند.

قاضی جان گیب-کارسلی در حکم ۲۴ اکتبر گفت: "من موافقم که منافع عمومی در تخریب این ساختمان است و نباید از آن چشم پوشی کرد و اجازه ی اجاره ی این ساختمان نا ایمن و غیر قانونی را داد.

مالکان، Jagmohan Singh Sidhu و Gagandeep Kaur Sidhu، اعتراف کردند که ساخت و ساز، اندازه و مکان ساختمان‌ها مقررات شهر را نقض می‌کند.

با این حال، آنها بر این باورند که دستور تخریب با توجه به بحران مسکن در لور مینلند، راه‌ حلی بسیار دشوار و بیهوده خواهد بود. آنها خواستار فرصتی برای قانونی شدن تخلفات شدند تا ساختمان ها همچنان به مستاجران اجاره داده شوند.

گیب-کارسلی بحث های زوج متاهل صاحب این ساختمان را رد کرد.

او گفت که آنها "این سازه‌ها را برخلاف قوانین شهری ساخته شده است؛ به طور فاحشی از مساحت مجاز ملک فراتر رفته است؛ و این کار را بدون دریافت هیچ گونه مجوز یا بازرسی در حین ساخت انجام داده‌اند."

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ او گفت از آنجایی که سیدو یک مشاور املاک بود و مجوز اولیه ساخت و ساز ساختمان را دریافت کرده بود، باید از آئین نامه ها اطلاع می داشت.

شهر Surrey برای اولین بار وجود ساختمان غیرمجاز را در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ تایید کرد. مقامات شهر چندین بار از ملک بازدید کردند و نامه هایی ارسال کردند. سپس اعلامیه توقف کار ارسال شد.

گیب-کارسلی گفت که این زوج بخشی از ساختمان را اجاره داده اند اما هنوز مجوز سکونت برای اجاره دریافت نکرده اند.

گیب-کارسلی به زوج دستور داد تا قبل از ادامه کار تخریب، مجوزهای لازم را دریافت کنند.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز