رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

Submitted on ی., 02/25/2024 - 12:54

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی امروز در جشن مردمی نیمه شعبان که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد اظهار کرد: زمینه رشد و تعالی انسان در حکومت مهدوی فراهم می‌شود و ما معتقدیم سرنوشت همه عالم و مقدرات و پرونده ما تقدیم محضر امام زمان(عج) می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز هرچه با ظلم مبارزه و در جهت عدالت‌محوری حرکت شود امام زمان(عج) را خوشحال می‌کند، افزود: ظلم و ستم‌هایی که امرروز در عالم و غزه صورت می‌گیرد قلب امام زمان(عج) را ناراحت می‌کند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز روز میثاق با حضرت صاحب الزمان(عج) است و حضرت آنچه خیر، عدل و رعایت حقوق دیگران باشد، می‌پسندند و ظلم به خدا، عالم هستی و انسان‌ها را نمی‌پسندد.

آیت الله رئیسی با اشاره به امام خمینی(ره) در عصر کنونی پرچم اسلام و اهل بیت(ع) و عمل به باید و نبایدهای الهی را بلند کرد، بیان داشت: امام راحل مردم را باور داشت و امروز هم رهبر معظم انقلاب می‌کنند هر پیشرفت و گامی به اراده و خواست مردم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دنیا از مردم استفاده ابزار می‌کنند، گفت: اما در نظام اسلامی بدون نگاه مردم نهادها شکل نمی‌گیرد و این نظام بر عرصه مردم‌سالاری دینی بنا شده است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی عنوان کرد: در یکی از سفرها یک حقوقدان برجسته افریقایی به من گفت قانون اساسی شما برجسته است چون بین دموکراسی و آرمان جمع کرده است

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد نظام مردم‌سالار در دنیا وجود داشته باشد، ادامه داد: نظام سلطه مانع است که رأی مردم به کرسی بنشیند اما نظام اسلامی این امر را نفی کرده و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران استقلال دارد و به شرق و غرب وابسته نیست و از هیچ کسی دستور نمی‌گیرد، افزود: ایران اسلامی امروز مورد اتکای کشورهای دیگر است.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف و پشتیبانی از نظام اسلامی گفت: آنچه امروز در پیش است و بسیار اهمیت دارد انتخابات مجلس شورای و مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، تصریح کرد: تکلیف‌مداری تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیا است.

آیت‌الله رئیسی با قدردانی از همه کسانی که برای پیشرفت، امنیت و سلامت کشور تلاش و ایثار می‌کنند، افزود: شأن ما خدمتگزاری به مردم است و شرط این وظیفه رأی به ما نیست بلکه این تکلیف را همواره انجام خواهم داد. 

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور، گفت: من معتقدم مشکلات در عرصه‌های مختلف با خدمتگزاری دولت و حمایت مردمی حل خواهد شد و ما مصمم هستیم دشمن را مأیوس کنیم.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی افزود: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان مردم و کمک کار دولت در انجام وظایف باشد.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، گفت: تکلیف‌مداری تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیا است.

انتهای پیام/250/.

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز