یک سازنده ی بزرگ تورنتو در بحران است و ۲۰۰ میلیون دلار بدهی دارد؛ ممکن است پروژه تکمیل نشود

Submitted on چ., 11/08/2023 - 19:35

یکی ازسازنندگان بزرگ تورنتو در وسط یک آشفتگی تصاحب یک پروژه است، و طلبکاران ادعا می‌کنند که این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیون دلار به آنها بدهکار است و آنها معتقدند که نمی‌توانند بدون دخالت شخص ثالث پول را جمع‌آوری کنند.

به گفته blogTO، وام دهندگان این هفته درخواست‌هایی را برای چندین مجتمع از سازندگان املاک Vandyk Properties، از جمله توسعه Grand Central Mimico، که هدف آن ایجاد یک جامعه حمل و نقل بزرگ در نزدیکی ایستگاه Mimico GO است، ثبت کردند.

این مجتمع ۵۵ هکتاری با ۲ میلیون فوت مربع فضای با کاربری مختلط، که قصد دارد با برج های آپارتمانی متعدد، یک راه سبز ۱/۲۵ کیلومتری، فضای بازار و فضای اداری، رستوران ها و غیره، جامعه مثلث میمیکو را متحول کند.

اما بر اساس اسناد دادگاه گزارش شده توسط The Globe and Mail، کسانی که این پروژه را تامین مالی کردند، تمام اعتمادشان را به سازندگانی که پروژه های ساخت و ساز را تکمیل می کنند، " از دست داده اند، این سازنده پروژه های دیگری که شامل چهار پروژه دیگر با مجموع بیش از ۱۷۰۰ خانه است را در دست کار دارد که نمی تواند آن ها را تکمیل کند و تحویل دهد.

KingSett Mortgage Corporation و Dorr Capital Corporation متقاضیان دریافتی پشت این پروژه ها هستند که در ماه های اخیر قادر به دریافت بازپرداخت از Vandyk Properties نبوده اند، اگرچه صدها واحد در این پروژه ها با موفقیت فروخته شده است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، پاییز امسال، پیمانکاران شکایت کردند که یک سال پس از اتمام پروژه‌ها در املاک وندیک هنوز پولی به آنها پرداخت نشده است و بسیاری از آنها اکنون به شدت با تأخیر مواجه شده‌اند.

و آنها تنها قربانیان نیستند، خریداران، مشاوران املاک و شرکت های مختلف ساختمانی نیز در انتظار پرداخت از این شرکت هستند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز