قیمت کاندوهای نوساز در جی تی ای در ماه آگوست رکورد زد

Submitted on پ., 09/30/2021 - 01:23

خانه های مستقل نوساز در جی تی ای ماه گذشته به قیمت ۱/۵۲ میلیون دلار رسید که ۳۰ درصد از سال گذشته گران تر است. ولی عرضه در شهر تورنتو به پایین ترین رقم خود در تاریخ رسیده است.
عملکرد بازار خانه های جدید به ویژه در ماه آگوست نیز بسیار چشمگیر است ، . قیمت خانه های مستقل به بالاترین سطح در ۱۱ سال گذشته رسید.
قیمت مبنای واحدهای آپارتمانی در ماه آگوست به ۱/۰۷ میلیون دلار کاهش یافت، این مقدار ۱۰ درصد افزایش سالانه داشت اما نسبت به قیمت مبنای ماه جولای ۱/۰۹ میلیون دلار کاهش داشت.

۳۱۶۲ کاندو که ماه گذشته فروخته شد که ۱۲۹ درصد بالاتر از میانگین ۱۰ ساله بود. همچنین ۳۵ درصد بیشتر از فروش آگوست ۲۰۲۰ بود ، اما BILD هشدار می دهد که شماره های سال گذشته را بیش از حد مطالعه نکنید زیرا که این بازار به دلیل همه گیری مخدوش شد.
فروش کاندو در ماه آگوست از ماه جون ۲۰۱۷ که مجموعاً ۵۱۷۰ واحد بود، کمتر می باشد.
دیوید ویلکس ، مدیرعامل بیلد خاطرنشان کرد: "بازار کاندوهای تازه ساخته شده داغ است و تقاضا هنوز وجود دارد و این منجر به فروش بی سابقه شده است."
آمار ارائه شده توسط شرکت املاک تورنتو Altus Group ، نشان می دهد که تقاضای بازار قیمت خانه های جدید مستقل را نیز افزایش داده است، خانه های متصل، نیمه متصل و مستقل در این لیست قرار دارند. اطلس گروپ گزارش می دهد، با این حال ، تنها ۶۰۵ خانه ی مستقل در ماه آگوست فروخته شد که ۱۵ درصد کمتر از میانگین ۱۰ سال بود.
ویلکس گفت: "ما می بینیم که فروش خانه های مستقل زیر متوسط ​​است و عرضه ناکافی یکی از دلایل آن است. هنگامی که عرضه زیاد باشد، بازار پاسخ خواهد داد. از سوی دیگر ، هنگامی که عرضه کافی وجود ندارد ،" عکس العمل بازار در مقابل منفی خواهد بود. "

به گزارش تورنتوپرشنز، وی کمبود خانه های جدید مستقل را ناشی از تأییدات مجوز کند و کمبود زمین تعیین شده دانست. او همچنین هشدار داد که ساختن یک خانه جدید در منطقه GTA ده تا یازده سال طول می کشد ، بنابراین نمی توان این وضعیت را یک شبه حل کرد.
ویلکس همچنین تاکید کرد که وضعیت کنونی نشان می دهد که کلید حل مشکل مقرون به صرفه بودن در منطقه GTA در سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر انواع مسکن در بازار نهفته است.
در سال جاری ، فروش خانه های جدید مستقل ۹۹۴۷ واحد بوده است که نزدیک به میانگین متوسط ۱۰ سال است. در مجموع ۲۰۵۰۷ کاندو تا به امروز فروخته شده است که بالاتر از میانگین ۱۰ ساله با تعداد ۱۵۰۰۰ باب خانه است.
اگر به ازای هر فوت مربع محاسبه شود ، متوسط ​​قیمت فروش آپارتمان در ماه آگوست ۱۱۳۴ دلار در فوت مربع و متوسط ​​مساحت آن۹۳۶ فوت مربع بود.

ماه گذشته فهرست کاندو افزایش یافت و به ۹۹۶۷ واحد رسید و تعداد خانه های مستقل در حال ساخت یا مطرح برای ساخت و یا ساخته شده ولی هنوز فروخته نشده به تعداد ۱۳۵۴ باب خانه تقلیل یافت و از ماه جولای تا کنون ۲۴۴ باب خانه کم شده است.
هنگام صحبت در مورد مشکل عرضه ، ویلکس گفت: "ممکن است چندین دهه طول بکشد تا این مشکل به طور کامل حل شود و چندین سال طول خواهد کشید تا کمبود عرضه کاهش یابد. من معتقدم که دولت و بازار ما این چالش را برطرف خواهند کرد."
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز