راه زندگی در کانادایی ها " ناگزیر" در حال تغییر است! خرید یک خانه مستقل بسیار دشوار است

Submitted on چ., 03/27/2024 - 20:46

شرکت های خانه و وام مسکن مسکن کانادا (CMHC) اخیراً گفت که تعداد خانه های جدید در شش شهر بزرگ کانادا هنوز نزدیک به اوج تاریخی است. با این حال ، تقاضا هنوز از عرضه فراتر رفته است ، و سخنگوی آژانس هشدار داد که کانادا به خانه های بیشتری احتیاج دارد و باید به ساخت خانه سرعت بخشد.

معاون اقتصاددان معاون CMHC ، آلد Ab Iorwerth گفت: "ما به انواع خانه ها به ویژه آپارتمان های بیشتر برای کمک به مردم برای تحقق رویاهای خود احتیاح داریم ."

این اظهارات به مناسبت تحقیقات جدید توسط رهبران مشاغل ظاهر شد. آنها معتقد بودند که بحران مسکن بزرگترین ریسک پیش روی اقتصاد کانادا است و پس از آنکه دولت فدرال قول داد از مستاجران محافظت کند، "ما به خانه های بیشتری نیاز داریم"

اگرچه ساخت آپارتمان ها به سطح تاریخی می رسد ، اما Ab Iorwerth گفت که این خبر خوبی است ، اما کافی نیست.

وی گفت: "بدیهی است که این واحدها نسبتاً اقتصادی هستند." "ما فقط به تعداد بیشتری نیاز داریم."

وی خاطرنشان کرد: تأمین مالی خانه های جدید پیچیده تر شده است ، بخشی از آن به دلیل نرخ بهره بالا ، اما به دلیل "کمبود نیروی کار و هزینه مادی پیچیده می باشند".

Ab Iorwerth گفت ، این امر باعث شده است كه فشار مسكن مستقل تحت فشار قرار گیرد.

وی توضیح داد: "به همین دلیل وضعیت مونترال خوش بین به نظر نمی رسد." "آنها تمایل دارند این ساختمانهای کوچک را داشته باشند."
راه بازگشت از آپارتمان به آپارتمان "اجتناب ناپذیر" است

بحران مسکن و کمبود عرضه همچنین باعث شد تا کانادایی ها روش زندگی را تغییر دهند. Ab Iorwerth این تحول را "اجتناب ناپذیر" توصیف کرد.

وی گفت: "خانه مستقل بسیار گران است."

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، اگرچه بیماری کوید باعث شد بسیاری از افرادی که قصد خرید خانه ای را داشتند به "حومه ی" کانادا نقل مکان کنند و خانه ی مستقلی خریداری کنند ، اما Ab Iorwerth هشدار داد که بسیاری از افراد به مرکز شهر باز می گردند و آپارتمان ها کلید پاسخگویی به هجوم این جمعیت هستند.

AB Iorwerth گفت: "صادقانه بگویم ، ما به خصوص نیاز به ساخت خانه های اجاره ای بیشتری داریم." "مالکیت خانه دشوار حاصل می شود." "نرخ بهره به یک مشکل تبدیل شده است."

AB Iorwerth همچنین مسئله فزاینده مربوط به آژانس های توسعه وام و مسکن کانادا (CMHC) را مطرح می کند که تأثیر نرخ بهره بالا در راه اندازی مسکن می باشد.

وی گفت: "فرض ما این است که نرخ بهره بالاتر تأثیر قابل توجهی در راه اندازی خانه های مستقل دارد." "آپارتمان این نفوذ را جبران می کند."

با این حال ، طبق گفته AB Iorwerth ، این وضعیت ممکن است ادامه نداشته باشد.

وی همچنین هشدار داد که این عدم ساخت آپارتمان تأثیر به سزایی بر بحران مسکن کانادا داشته است و فوراً به "ساختمان های بیشتر آپارتمان" و چگالی بالاتر احتیاج دارد ، زیرا خانه های مستقل بسیار گران هستند. "
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز