راه اندازی دوباره سرویس GO Train بین تورنتو و ابشار نیاگارا از آخر هفته

Submitted on چ., 07/29/2020 - 12:48

آیا دلتان برای یک سفر به خارج از شهر پس از 4 ماه احساس حبس در خانه تنگ شده است؟


قابل درک است. در میان بسته شدن مرزها، سختگیری های ایمنی پاندمی، توصیه های سلامت عمومی، قرنطینه و بمباران اطلاعاتی هر روزه راجع به کووید-19، اکنون زمان عجیبی برای سفر به نظر می رسد.


خوشبختانه برای داشتن اوقاتی لذت بخش نیازی به پاسپورت ندارید. 


از آنجایی که بیشتر نقاط انتاریو وارد مرحله سوم بازگشایی ها شده اند، آبشار نیاگارا، به عنوان مقصدی محلی، پذیرای گردشگران می باشد.


برای رفتن به این مکان زیبا حتی نیازی به ماشین هم ندارید. سرویس Go Train از اول آگوست سرویس بین تورنتو تا آبشار نیاگارا را ادامه می دهد و بدین ترتیب ساکنین شهر می توانند برای فرار از شهر و گشت و گذار در آبشار از این سرویس ارزان، مطمئن، و در دسترس استفاده کنند.


این سرویس حمل و نقل عمومی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه های تعطیل روزانه چهار سفر رفت و برگشت بین تورنتو و نیاگارا دارد.


طبق پست وبلاگی که روز دوشنبه منتشر شد، GO Transit همچنین تخفیف کارت بلیط اتوبوس “WEGO” را برای زمانی که به نیاگارا برسید برای شما در نظر گرفته است.


تمامی امکانات تفریحی اطراف آبشار، مانند تورهای اکتشافی با قایق، چرخ و فلک نیاگارا، تونل وحشت، سفر پشت آبشار و زیپ لاین جدید و حماسی اکنون، با رعایت پروتکل های فاصله اجتماعی، بازگشایی شده اند.


بیش از 40,000 نفر در بخش گردشگری نیاگارا مشغول به کار هستند و این بخش به بازدیدکنندگان تورنتویی وابسته است. بنابراین بازگشت سرویس GO Transit، درزمانی که همه بخش ها به بهبود اثرات کووید-19 می پردازند، اتفاق بسیار خوبی می باشد. 


ترجمه الهه بیات


 

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز