قیمت خانه در تورنتو رقیب لس آنجلس، قیمت عمارت ویلایی تگزاس معادل بنگلو در انتاریو است

Submitted on ش., 04/16/2022 - 20:55

تورنتو، شهر دوست داشتنی اما غمگین شما. مشکل قیمت مسکن در اینجا اکنون بدتر از کلانشهرهایی مانند نیویورک، لندن و لس آنجلس است.


هزینه زندگی در شهر تورنتو همچنان در حال افزایش است و میانگین قیمت خانه اکنون به ۱/۳ میلیون دلار می رسد. میلیون ها نفر سرنوشت اجاره مادام العمر را پذیرفته اند زیرا می دانند که هرگز نمی توانند خانه ای در اینجا بخرند.

توییت اخیر قیمت خانه در لس آنجلس را با اوریلیا، انتاریو مقایسه کرد. Orillia با جمعیتی حدود ۳۰۰۰۰ نفر، و رانندگی تا مرکز شهر حدود یک ساعت طول می کشد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، استفان پونواسی، یکی از بنیانگذاران Better Dwelling و مدافع مسکن می نویسد: «میانگین قیمت خانه در لس آنجلس: ۹۰۰۰۰۰ دلار است و میانگین قیمت خانه در Orillia: نیز ۹۰۰۰۰۰ دلار».

سپس او به طعنه گفت: "این منطقی است زیرا لس آنجلس قدرتمندترین شهر رسانه ای در جهان است، با اقتصاد بزرگتر از بسیاری از کشورها، اما اوریلیا یک کازینو و چهار تیم هورتون دارد."

طبق آخرین داده های Zillow و Realtor.com، میانگین قیمت خانه در لس آنجلس اکنون کمی کمتر از ۹۵۰۰۰۰ دلار است که از ۷۹۵۰۰۰ دلار در نوامبر گذشته افزایش یافته است.

بعد از تبدیل دلار آمریکا به دلار کانادا، این مبلغ کمتر از ۱/۲ میلیون دلار است که هنوز کمتر از میانگین قیمت در تورنتو و GTA به طور کلی است.

بدون شک، لس آنجلس با کیفیت زندگی بسیار بالاتر از Orillia یکی از جالب ترین و در کل بهترین و شلوغ ترین شهرهای جهان در نظر گرفته می شود.

یک پست خنده دار دیگر در رسانه های اجتماعی چندی پیش به همین نکته اشاره کرد و یک عمارت جدید ۸۷۵۰۰۰ دلاری در تگزاس را با یک "عمارت" که با همین قیمت در منطقه تورنتو موجود است مقایسه کرد: این "عمارت" بسیار کوچک و با قدمت چند دهه در منطقه ی ییلاقی در اوشاوا می باشد.

هر چقدر هم که این مقایسه ها طنزآمیز باشد، اما برای ما که سعی می کنیم در یکی از گران ترین شهرهای جهان امرار معاش کنیم، حقیقت پشت آن ها اصلا خنده دار نیست.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز