قوانین جدید مسکن و مستغلات در ونکوور! در قطعه زمین تک خانواری می توان تا ۶ واحد ساخت!

Submitted on پ., 11/02/2023 - 20:05

دولت بریتیش کلمبیا روز چهارشنبه قانونی را برای اصلاح "قوانین منطقه بندی منسوخ" و ایجاد واحدهای مسکونی کوچکتر مانند خانه های قطاری، تریپلکس و خانه های خطی در سراسر استان معرفی خواهد کرد.

این استان می‌گوید قوانین تاریخی منطقه بندی در بریتیش کلمبیا منجر به این می‌شود که اکثر مسکن‌های جدید به شکل کاندو یا خانه‌های تک خانواده ساخته شود، "که برای بسیاری خارج از دسترس است."
هم اکنون اجازه ی ساخت و ساز بیشتری در فضاهایی که در میانه ی ساختمان ها وجود دارد صادر شده است.

دیوید یین نماینده ی مجلس گفت: "هر کسی که به دنبال مکانی برای زندگی در محله مورد علاقه خود بوده است، می داند که چقدر می تواند دشوار باشد، و قوانین منطقه بندی قدیمی کار را دشوارتر می کند." ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه یا خانه های ویلایی بدین معناست که BC خانه‌های چند واحدی کوچکی را که مناسب باشتد را نمی سازد و گزینه‌های مسکن بیشتری را در دسترس افراد قرار نمی دهد . به همین دلیل است که ما برای رسیدگی به مسائل منطقه‌بندی و رساندن سریع‌تر آنها به مردم اقدام می‌کنیم. .

وزیر مسکن Ravi Kahlon گفت: "بحران مسکن خانواده های رو به رشدی را که به دنبال فضای بیشتر هستند، سالمندانی که به دنبال کوچک کردن خانه هستند و خریدارانی که برای اولین بار می خواهند خانه ای متناسب با بودجه و نیازشان پیدا کنند تحت تأثیر قرار دااه است. "وضع قانون زندگی شهر ما را قوت می بخشد و در عین حال به ما کمک می کند تا در حالی که ساختمان های جدید می سازیم به حل بحران مسکن فائق آییم »

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، قوانین پیشنهادی و مقررات آتی به یک سوئیت ثانویه یا یک خانه در حیاط (واحد مسکونی جانبی) در بریتیش کلمبیا مجوز می دهد.

در شهرهایی با جمعیت بیش از ۵۰۰۰ نفر، قانون جدید همچنین مقررات شهری را ملزم می‌کند که اجازه دهد:

بخش هایی که در حال حاضر برای استفاده تک خانواده یا دوبلکس مجوز دارند بسته به اندازه ی قطعه می تواند ۳ یا ۴ واحد را بسازد.

شش واحد در زمین های بزرگتر مجاز است که در حال حاضر برای استفاده تک خانواده یا دوبلکس منطقه بندی شده اند و در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل پرترافیک قرار دارند.

شهرهای تحت پوشش این قانون می توانند افزایش تراکم را مجاز کنند، اما نمی توانند آیین نامه هایی ایجاد کنند که واحدهای کمتری را نسبت به قوانین استانی مجاز می کند.

این استان می‌گوید تغییرات جدید همچنین جلسات عمومی و کاغذ بازی را برای تغییر منطقه برای پروژه‌های مسکن را «مطابق با طرح جامعه رسمی» حذف می‌کند.

تجزیه و تحلیل اولیه نشان می دهد که بیش از ۱۳۰۰۰ خانه کوچک چند واحدی می تواند در ۱۰ سال آینده در بریتیش کلمبیا ساخته شود.

گفته می‌شود که سایر حوزه‌های قضایی با استفاده از سیاست‌های مشابه برای تحویل سریع‌تر خانه‌های چند واحدی کوچک‌تر موفقیت بزرگی داشته‌اند. اوکلند، نیوزلند، تغییرات مشابهی را در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد. تحقیقات نشان می دهد که این اقدامات منجر به ایجاد بیش از ۲۰۰۰۰ خانه جدید در طول پنج سال شده است.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز