در بعضی از مناطق تورنتو با اجاره بها ی ۷ ماه می توانید پیش پرداخت خرید یک آپارتمان را بدهید، پس خرید خانه انتخاب بهتری است

Submitted on پ., 11/28/2019 - 19:48

هافپست کانادا گزارش می دهد، اگرچه قیمت خانه در تورنتو بسیار بالاست و اجاره خانه بسیار گران است ولی هنوز کاندو هایی وجود دارد که در مناطق مختلف شهر می توان آن
ها را خرید. برای مثال، در بعضی از کامیونیتی ها در اسکاربورو، با متوسط اجاره بهاء برای ۷ ماه می توان یک کاندو خرید. این میزان پول برای پیش پرداخت یک کاندو کافی می باشد، بنا بر این در دراز مدت بهتر است که خانه بخرید.

در وبسایت مشاوران املاک Zoocasa تحقیقی شده است که قیمت آپارتمان را در ۳۵ کامیونیتی در تورنتو بررسی کرده است و آنرا با اجاره ی آپارتمان مقایسه کرده است.

این مقایسه نشان داد که در شمال شرقی و شمال غربی تورنتو که از مرکز شهر دورتر است، قیمت کاندو و آپارتمان هنوز خیلی ارزان است و این محل ها قابل تقبل ترین محدوده برای خریداران دست اول خانه محسوب می شود.

بنا بر محاسبات Zoocasa، در ربع سوم امسال قیمت متوسط کاندو و آپارتمان در تورنتو ۶۲۸۰۷۴ دلار بود. پیش پرداخت برای یک یونیت حد اقل ۳۷۸۰۷ دلار بود، در حالیکه قیمت متوسط اجاره ی کاندو/آپارتمان ۲۵۶۷ دلار بود.

اگر در تورنتو متوسط اجاره ی کاندو/آپارتمان را برای ۱۴/۷ ماه حساب کنیم، این پول برای پیش پرداخت خرید یک آپارتمان کافی می باشد.

در مصاحبه ی تورنتوپرشنز با یک مشاور املاک بسیار مشهور، وی می گوید: مکان برای خرید خانه بسیار مهم می باشد و حرف اول را می زند و قیمت کاندو/آپارتمان در قسمت های مختلف شهر متفاوت است.
آنچنانکه در تصور زیر می بینید گرانقیمت ترین محدوده در مرکز داون تاون می باشد که باقرمز مشخص شده است و پس از آن محدوده ی مرکزی و غربی که با زرد مشخص است، ارزان قیمت ترین منطقه در محدوده ی شرق و انتهای غربی تورنتو واقع شده است که با رنگ سبز آن را می بینید.

بنا بر این در محدوده ی قرمز که محدوده ی ثروتمند Yorkville-Annex-Summerhill در داون تاون تورنتو می باشد، متوسط اجاره بهاء برای ۷۴/۳ ماه برای پیش پرداخت خرید خانه لازم می باشد.

در تحقیقی که توسط ،David Hulchanski استاد دانشگاه تورنتو صورت گرفته است که در تصویر بالا مشاهد می کنید، این نمودار انعکاسی از تقسیم درآمد بین ساکنان تورنتو می باشد: ساکنان محدوده ی داون تاون از درآمد بالایی برخوردارند و محدوده های شرقی و غربی شهر مناطقی هستند که درآمد پایین تا متوسط دارند.

استاد Hulchanski همچنان توضیح داد که این کاملاً تصادفی نبوده است. زیرا در دهه های اخیر، کم کم طبقه ی متوسط تورنتو در حال محو شدن است و طبقه ی
پردرآمد جانشین آن می شود( در تصویر به رنگ آبی مشاهده می شود) و محدوده ی کم درآمد ها با رنگ قرمزدیده می شوند.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز