قوانین حفظ فاصله اجتماعی در تورنتو

Submitted on س., 03/24/2020 - 12:37

قوانین حفظ فاصله اجتماعی در تورنتو و انتاریو ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد اما باید درک کنیم این کار برای مهار شیوع ویروس کووید-19 بسیار ضروری می باشد. فاصله اجتماعی مانند قرنطینه شخصی نیست.


درواقع، در تورنتو تنها زمانی باید قرنطینه شخصی را رعایت کنید که تازه وارد کشور شده اید، با فردی مبتلا به کووید-19 در ارتباط بوده اید، و یا علائم بیماری کروناویروس را داشته باشید.

مرکز سلامت عمومی تورنتو همگان را به ماندن در خانه و کاهش مراودات با دیگران تشویق می کند.


علاوه بر این، تجمعات گروهی بیش از 50 نفر ممنوع اعلام شده است. این شامل رژه ها، رویدادها و تجمعات در مراکز مذهبی برای عبادت می باشد. حتی 50 نفر نیز تعداد بسیار زیادی می باشد. در آلمان تجمع بیش از 2 نفر ممنوع اعلام شده است.


پلیس تورنتو اعلام کرده است افراد و شرکت هایی که قوانین فاصله اجتماعی را رعایت نکنند جریمه می شوند. جریمه افراد تا 1,000 دلار و جریمه شرکت ها تا 500,000 دلار می باشد.


بنابراین، برای اینکه مطمئن شوید جریمه نمی شود و یا نقشی در شیوع بیشتر کووید 19 ندارید، در اینجا آخرین قوانین مربوط به حفظ فاصله اجتماعی را برای شما آورده ایم.


دورهمی های کوچک را محدود، لغو یا به تعویق بیندازید و از سفرهای غیرضروری بپرهیزید. این یعنی با خانواده و دوستان به صورت آنلاین یا از طریق تلفن در ارتباط باشید. مهمانی نداشته باشید و کودکان را از زمین بازی دور کنید.


راه های متفاوت برای کار کردن را در نظر بگیرید، مانند کار کردن از منزل و در صورت امکان جلسات را به صورت مجازی برگزار کنید.


اگر لازم است از خانه خارج شوید – برای خرید مایحتاج، ورزش کردن یا به گردش بردن حیوان خانگی – مطمئن شوید از دیگران 2 متر (6 فوت) فاصله دارید. همچنین هنگام ورود و خروج از ساختمان دست های خود را بشویید یا ضدعفونی کنید.


برخی کارهای دیگر که می توانید انجام دهید: از صف های طولانی بپرهزید، به جای پول نقد از کارت استفاده کنید، در زمان های خلوت از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید یا به جای یک سفر طولانی چند سفر کوتاه داشته باشید، و برای احوالپرسی با دیگران، به جای دست دادن و در آغوش گرفتن، دست یا سر خود را تکان دهید.


در انتها، مرکز سلامت عمومی تورنتو پیشنهاد می کند تا حد امکان، برای محافظت از اعضای آسیب پذیر خانواده، از امکانات مراقبتی استفاده نکنید مگر اینکه خیلی ضروری باشد.


اگر باید برای خرید از سوپرمارکت در صف بایستید حتما با نفر جلویی و پشت سری دو متر فاصله داشته باشید.


ترجمه الهه بیات


 

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز