پربازدیدترین اخبار سیاسی ۲۱ اردیبهشت ایسنا

Submitted on ی., 05/10/2020 - 12:42

ارتباط تصویری ستاد ملی مبارزه با کرونا با رهبر انقلاب

به گزارش ایسنا، ‌ برگزاری جلسه‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا، از طریق ارتباط تصویری با رهبر انقلاب در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

در این ارتباط تصویری رئیس‌جمهور، وزرای بهداشت و کشور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا ارائه کردند.

درباره برگزاری مراسم در اماکن مقدس تابع نظر و تشخیص کارشناسی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دراین جلسه عملکرد ملت و مسئولان را در این زمینه در ابعاد مختلف اجتماعی- فرهنگی، درمانی، بهداشتی، علمی، مدیریتی و خدماتی «حرکتی جهادی، عظیم و افتخارآمیز» خواندند.

مقام معظم رهبری با اشاره به یک سؤال بی‌پاسخ درباره مراسم دعا، نماز و عبادات در مساجد و اماکن مقدس تأکید کردند: بنده هیچ پیشنهادی در این باره ارائه نمی‌کنم و تابع نظر و تشخیص کارشناسی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم.

نگذاشتیم اولویت نان یا جان به راه بیفتد/ مدارس برای دانش‌آموزانی که مایلند بروند، باز می‌شود

همچنین رئیس جمهور  گفت: در دوره مبارزه با کرونا نگذاشتیم در کشور ما برخلاف بسیاری از کشورها از جمله آمریکا اولویت نان یا جان به راه بیفتد و خیلی حساب‌شده هم حفظ سلامت مردم و هم توجه ویژه به نان و اقتصاد مردم در اولویت قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به تقسیم کشور به سه منطقه قرمز، زرد و سفید و یا کم خطر اشاره کرد و با بیان اینکه امروز ۱۵۸ شهرستان کشور جزو منطقه سفید و یا کم خطر هستند، گفت:در این مناطق فعالیت ها از جمله در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد و امروز هم تصمیم گرفتیم از هفته آینده مدارس صرفاً برای دانش‌آموزانی که مایلند بروند اشکالات‌شان را از معلمین عزیزشان سوال کنند، گشوده  شود و البته الزامی نیست و برای دانشگاه ها هم تصمیمات خاصی را اتخاذ کردیم.

افزایش قیمت خودرو واکنش دلالان به رونق بازار بورس است

تحلیل نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از واکنش دلالان به رونق بازار بورس هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

جهانبخش محبی‌ نیا افزایش قیمت خودرو را واکنش دلالان به رونق بازار بورس دانست و نسبت به افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات هشدار داد.

خبرها و نظرات دیگر درباره افزایش قیمت خودرو رانیز می توانید در لنیک های زیر بخوانید.

مگر ۹۰ درصد قطعات پراید تولید داخل نبود؟

باید دست واسطه‌ها از بازار خودرو قطع شود

انتقاد گودرزی از آشفتگی بازار خودرو و مسکن

قیمت پراید مانند هلیکوپتر در حال پرواز است

چه کسی مسئول ممانعت از افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو است؟

انتقاد کواکبیان از افزایش قیمت خودرو پراید

جلوی تورم در زمینه مسکن و خودرو را بگیرید

قیمت ماشین سرسام‌آور بالا می‌رود و مجلس به جای نظارت فقط نظاره می‌کند

تصمیمات مقطعی نمی‌تواند گره‌ای از بازار خودرو باز کند

"دیپلماسی انسانی" در شرایط کرونا، فرصتی برای ترامپ جهت تغییر مقابل ایران

خبر پربازدید بعدی، مقاله سید حسین موسویان در سایت الجزایره بود که به بررسی چهار گام در راستای دیپلماسی انسانی از سوی ترامپ پرداخت و اظهار کرد که دیپلماسی انسانی در شرایط کرونا، فرصتی برای ترامپ جهت تغییر مسیر تقابل آمریکا با ایران است.

سطح فعالیت داعش تابع روابط واشنگتن-بغداد است/ آمریکا به دنبال نفوذ نرم در ساختار قدرت عراق است

اظهارات یک کارشناس مسائل عراق درباره مهمترین چالش های پیش روی نخست وزیر جدید عراق هم از خبرهای پرمخاطب بود که سطح فعالیت داعش تابع روابط واشنگتن-بغداد دانست.

سید رضا قزوینی غرابی در مورد روابط دولت بغداد و واشنگتن در دوران مسئولیت نخست وزیری الکاظمی نیز گفت: به نظرم در این دوران شاهد افزایش روابط بین بغداد و واشنگتن خواهیم بود و واشنگتن تلاش خواهد کرد که نفوذ خود را در عراق به خصوص از لحاظ حضور نرم گسترش و عمق بیشتری دهد.

آمریکا از هیچ تلاشی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران دریغ نمی‌کند

توییت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر این که ایالات متحده از تمام روش‌های دیپلماتیک برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در سازمان ملل استفاده خواهد کرد هم از خبرهای پرمخاطب امروز بود.

مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در اظهاراتی مداخله‌جویانه در حساب کاربری خود در شبکه‌ی مجازی توییتر نوشت: دوسال از خروج ایالات متحده از توافق هسته‌ای (برجام) می‌گذرد. ما از تمام گزینه‌های دیپلماتیک برای اطمینان از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهیم کرد. ما وضع موجود در ایران را نمی‌پذیریم و هرگز اجازه نخواهیم داد که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به اصلاح کمیسیون اجتماعی درباره طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی رای ندادند و به همین دلیل این طرح از دستور کار مجلس خارج شد.

این خبر هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله‌ی سایبری از جانب ایران

ادعای جدید رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه از سوی ایران به زیرساخت‌های شهری در تل آویو حمله‌ی سایبری شده است نیز از خبرهای پربازدید بود.

رژیم غاصب صهیونیستی، ایران را به حمله‌ی سایبری به پایگاه‌های اطلاعاتی خود متهم کرده است، این در حالی است که ایران این اتهامات را رد و تأکید کرده است که این کشور در جنگ‌های سایبری درگیر نمی‌شود.

واکنش میرسلیم به مصوبات مجلس دهم

خبر بعدی، توییت سیدمصطفی میرسلیم درباره مصوبات مجلس دهم بود.

این منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت که اقدامات غیرکارشناسی و شتاب زده آخرین روزهای مجلس دهم به‌دقت رصد و پس از افتتاح مجلس یازدهم مجددا بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع
isna
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز