نخست وزیر کبک در پیام کریسمسی خود بر حمایت دولت از اقشار کم بضاعت تاکید کرد

Submitted on چ., 12/28/2022 - 14:22

فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک در پیام کریسمسی خود بر حمایت دولت از اقشار کم بضاعت تاکید کرد

فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک با انتشار پیام کریسمسی خود بر حمایت دولت از اقشار کم بضاعت به ویژه در فصل تعطیلات خبر داد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، لوگو با انتشار ویدئو کوتاهی که در شب کریسمس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت کبک کسانی را که به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی این تعطیلات برایشان سخت‌تر است، ناامید نخواهد کرد.

وی افزود: من همچنین به یاد کسانی هستم که به خاطر کاهش درآمد در شرایط سختی قرار دارند و به آن‌ها می‌گویم که از حال شما خبر دارم، در کنارتان هستم و ناامیدتان نخواهم کرد.

مبارزه با تورم موضوعی است که از زمان انتخاب مجدد لوگو در اکتبر گذشته در کانون اولویت‌های او قرار داشته است.

او در این انتخابات شعار مبارزه با تورم را به یک اقدام شاخص در مبارزات انتخاباتی ائتلاف Avenir Québec (CAQ) تبدیل کرده بود.

کبک درست قبل از تعطیلات، با توجه به میزان درآمد خانواده‌ها بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار به آن‌ها پرداخت کرد.

ارسال این مبالغ یکی از مولفه‌های مبارزه دولت کبک با تورم بود.

لوگو در رسانه‌های اجتماعی، همچنین اذعان کرد که با توجه به قطعی‌های برق متعدد و شرایط آب و هوایی سخت در سراسر کبک این کریسمس، کریسمسی نیست که بسیاری به آن امیدوار بودند. لطفاً اگر عزیزانتان تنها زندگی می‌کنند، مراقب آن‌ها باشید. در جاده‌ها مراقب رانندگیتان باشید، شرایط هنوز مطلوب نیست.

با وجود تمام این مسائل در ایام کریسمس سعی کنید وقتتان را با خانواده‌تان بگذرانید چون مهم‌ترین موضوع است. من بیشتر به فکر افرادی که تنها زندگی می‌کنند هستم و توصیه می‌کنم حتما به این عزیزان زنگ یا سر بزنید و بدانید این کار خیلی مهم است.

سوفی بروچو، رئیس و مدیر عامل شرکت هایدرو-کبک نیز اظهار امیدواری کرد که برق تمام کسانی که از روز جمعه به دلیل طوفان زمستانی که استان را در نوردید قطع شده بود دوباره وصل شود.

اما او در عین حال اذعان کرد که با وجود تمام تلاش‌ها و امیدواری‌ها ، برخی از کبکی‌ها امسال باید کریسمس را در تاریکی بگذرانند.

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز