میلیونر خودساخته شوید ، راهکار برای جمع آوری ثروت ساده ولی خسته کننده است

Submitted on چ., 07/26/2023 - 21:07

رامی ستی، میلیونر خودساخته، می‌گوید فرآیند جمع‌آوری ثروت ساده ولی خسته‌کننده است.

رامیت ستی، میلیونر خودساخته و نویسنده کتاب «به تو یاد خواهم داد که ثروتمند شوی»، می گوید انباشت ثروت آنقدرها که بیشتر مردم فکر می کنند سخت نیست.

ستی ۲۰ سال است که در مورد امور مالی و روانشناسی می نویسد و می داند چگونه ثروتمند شود. ستی در مصاحبه ای با CNBC گفت که راه شماره یک برای ثروتمند شدن این است که آن را خسته کننده نگه دارید. او می‌گوید راه‌های افزایش ثروت بسیار ساده است، تقریباً تقلب است؛ آنها ممکن است به نظر احمقانه به نظر برسند، اما در واقع کار می‌کنند.

به گفته ستی، اگر بتوانید سه کار اساسی زیر را انجام دهید، در دراز مدت ثروت قابل توجهی خواهید داشت.

۱. شروع به سرمایه گذاری کنید و به تدریج میزان سرمایه گذاری را افزایش دهید
ستی می‌گوید اولین و مهم‌ترین راه برای ایجاد ثروت، سرمایه‌گذاری است؛ به‌طور خودکار درصد معینی از درآمد خود را هر سال سرمایه‌گذاری کنید و نرخ آن را هر سال ۱ درصد افزایش دهید.

او اشاره می‌کند که برای مثال، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های شاخص کم‌هزینه مانند S&P 500، می‌تواند باعث رشد پول شما مانند «سرمایه‌گذاری‌های مخفی» ثروتمندان شود. به گفته ستی، بسیاری از مردم فکر می کنند که ثروتمندان به کانال های سرمایه گذاری مخفی دسترسی دارند و از این طریق ثروت خود را به دست می آورند، اما آنها در واقع بهتر از یک صندوق شاخص S&P ساده عمل نمی کنند.

۲. برای حقوقی که لایقش هستید بجنگید
ستی گفت: پس از یادگیری نحوه سرمایه گذاری و مدیریت پول، قدم بعدی در جمع آوری ثروت این است که برای دستمزد معقول تلاش کنید و مهارت های مذاکره در مورد حقوق را یاد بگیرید تا به آنچه که شایسته آن هستید، برسید.

ستی گفت که انجام تحقیق و دیدن اینکه سایر کارگران در موقعیت های مشابه چه درآمدی دارند، گام مهمی در تضمین برابری حقوق است.

مادلین ماچادو، استخدام‌کننده، قبلاً به CNBC گفته بود، وقتی شغلی پیدا می‌کنید، ۲۰۰۰۰ دلار به رقم حقوق اضافه کنید و اولین پیشنهادی را که یک شرکت به شما پیشنهاد می‌کند نپذیرید.

۳. یک شغل جانبی داشته باشید
بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، ستی گفت: گام سوم در ایجاد ثروت، شروع یک کار جانبغی است؛ اگر واقعاً می‌خواهید درآمد خود را تکمیل کنید، کمی پول اضافی به دست آورید.

چند گزینه برای در نظر گرفتن عبارتند از: اجاره خانه در Airbnb یا پلتفرم اجاره دیگری برای تابستان، کار به عنوان پرستار حیوانات خانگی از طریق وب سایت Rover، کار به عنوان دستیار پردازش داده های هوش مصنوعی، یا درخواست برای تبدیل شدن به یک دفتر اسناد رسمی.

اگر به همین راحتی است، چرا مردم آن را انجام نمی دهند؟

این سه مرحله ساده و قابل انجام هستند، اما مردم معمولاً آنها را انجام نمی‌دهند، زیرا همیشه به ما یاد داده‌اند که برای ثروتمند شدن باید ۳۰ صفحه نمایش داشته باشید که تمام شاخص‌های سهام را چک کنید، و به ما گفته می‌شود سرمایه‌گذاری مانند قمار است، "اما هیچ‌یک از اینها درست نیست."

وی گفت: سرمایه گذاری و مدیریت مالی کار یکنواختی است و کمتر از یک ساعت در ماه برای امور مالی وقت می گذارد؛ سرمایه گذاری واقعی خسته کننده است و این روند مانند انتظار خشک شدن رنگ است.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز