جورجینا خصوصی‌ترین جزئیات زندگی خود با رونالدو را فاش کرد | چشم پوشی عربستانی از یک اقدام غیرقانونی

Submitted on پ., 02/16/2023 - 04:52

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، جورجینا رودریگز اینفلوئنسر مشهور جهانی است و حاضر است تمام تلاش خود را بکند تا در کانون توجه قرار گیرد، حتی تا حدی که در مورد مسائل خصوصی شریک زندگی خود حرف بزند.

مدل و شریک زندگی کریستیانو رونالدو بینشی از زندگی روزمره خود با فوتبالیست ۳۸ ساله پرتغالی به اشتراک گذاشته است. برای مثال او گفته کریستیانو رونالدو برای هیچ چیز در دنیا پیش‌بند نمی‌پوشد و در خانه همیشه آشپز یا جورجینا آشپزی می‌کنند.

جورجینا در مصاحبه‌ای گفت: «کریستیانو یک پدر فوق‌العاده و بهترین شوهری است که می‌توانم رویای او را داشته باشم. اما او آشپزی نمی‌کند. او پس از تمرین طولانی صبحگاهی‌اش، سزاوار این است که یک بشقاب غذای داغ بخورد که عاشقانه روی میز آماده شده است. ما یک آشپز داریم، اما من گاهی اوقات آشپزی می‌کنم.»

در واقع، شریک مهاجم پرتغالی در مورد مشکلاتی که در خانه جدیدش با آنها مواجه است، بیشتر از قبل گفته است. او شکایت کرده که سقف‌ها بسیار بلندند، بنابراین یک تعویض ساده لامپ زحمت زیادی دارد.

حتی مسائلی وجود دارد که چالش‌برانگیزتر است، زیرا تفاوت‌های فرهنگی آنها با کشوری که اکنون در آن زندگی می‌کنند، ریشه‌ای است. برای مثال نگرانی زیادی در مورد ممنوعیت زندگی مشترک زوج بدون ازدواج در کشور وجود داشت، مساله‌ای که در مورد کریستیانو و جورجینا وجود دارد.

اما طبق گفته وکلا، مقامات عربستان اخیراً در این مورد چشم‌پوشی کرده‌اند و دیگر به شدت گذشته این قانون را دنبال نمی‌کنند، اگرچه این قوانین در صورت وجود مشکل یا جرم اجرا می‌شود.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز از سال ۲۰۱۶ پس از ملاقات در فروشگاه گوچی که این مدل در آنجا کار می‌کرد، با هم هستند و خانواده‌ای مستحکم تشکیل داده‌اند.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز