مقامات انتاریو اعلام کردند که مدارس ۵ ژانویه بازخواهد شد! از فردا مقررات جدید اعمال می شود

Submitted on جمعه, 12/31/2021 - 17:45

در جدیدترین اخبار، مدیر ارشد بهداشت انتاریو در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر امروز اعلام کرد که مدارس ابتدایی و متوسطه انتاریو برای یادگیری حضوری از ۵ ژانویه به مدرسه بازخواهند گشت.

به گزارش سیتی نیوز، فرماندار انتاریو فورد و کابینه در حال بحث در مورد طرح بازگشت به مدرسه و بررسی اجازه بازگشت دانش آموزان و معلمان به مدرسه برای آموزش حضوری در چهارشنبه آینده، ۵ ژانویه هستند. در عین حال تعداد تماشاگران در ورزشگاه به ۱۰۰۰ نفر محدود خواهد شد.

این منبع گفت که علاوه بر ۷۰۰۰۰ واحد فیلتر هوای ذرات با راندمان بالا که قبلاً معرفی شده است، انتاریو همچنین ۳۰۰۰ واحد را به دفتر آموزش ارسال خواهد کرد و ماسک N95 را در اختیار کارکنان قرار خواهد داد.

از امروز جمعه ظرفیت سالن‌های کنسرت، استادیوم‌ها و سالن‌های تئاتر به ۱۰۰۰ نفر یا ۵۰ درصد محدود می‌شود. تا صبح پنجشنبه، انتاریو برنامه روشنی برای بازگشت به مدرسه اعلام نکرده است و این مورد انتقاد احزاب مخالف و برخی افراد قرار گرفته است.

منابع سیتی نیوز گفتند که جلسه هیئت دولت که قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود به صبح پنجشنبه موکول شد. همزمان، مدیر ارشد بهداشت انتاریو، دکتر کیران مور، اقدامات بهداشتی جدید مدرسه را در یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت ۳ بعد از ظهر امروز توضیح خواهد داد.

رهبر اپوزیسیون حزب دموکراتیک نوین، آندریا هوروات، گفت که دولت باید از دوره تعطیلات برای تقویت اقدامات ایمنی مدارس، تدوین آزمایش‌های معمول و تقویت ماسک‌ها و برنامه‌های تهویه استفاده کند. او گفت که بسیاری از برای بسیاری از خانواده ها هنوز قوانین جدید نامشخص هستند و مدرسه تا چند روز دیگر آغاز می شود. این مسخره است.

"سلامت روانی، عاطفی و تحصیلی کودکان به باز بودن و ایمنی مدارس بستگی دارد. مدارس در انتاریو بیشترین تعداد تعطیلی مدارس در کشور را دارند و کودکان تاوان تصمیم دولت را می پردازند." هوروات گفت که باید برای دانش آموزان، معلمان و مربیان تست ویروس پایدار و سریع ارائه شود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز،‌ استیون دل دوکا، رهبر حزب لیبرال، گفت که دولت اقدامات کافی برای بهبود ایمنی مدارس انجام نداده است. مدیریت ناکارآمد بیماری همه گیر فورد، کودکان را برای دو سال تحصیلی مختل کرده است.

لچه، سخنگوی وزارت آموزش انتاریو، به CityNews گفت که دولت متعهد به محافظت از دانش‌آموزان، کارمندان و خانواده‌ها است، اما تاریخ مشخصی برای شروع مدارس در هفته آینده اعلام نکرده است.

کیتلین کلارک، سخنگوی لچه در ایمیلی گفت: «در هر مرحله، توصیه‌های افسر ارشد بهداشت، از جمله بهبود تهویه در هر مدرسه، استقرار ۷۰۰۰۰ فیلتر هوای قابل حمل با راندمان بالا، و فیلترهای هوای با کیفیت بالا را اجرا کرده‌ایم. ماسک‌ها، هزاران دستگاه کلینیک‌های موقت برای واکسن‌های دانش‌آموزی، گسترش گزینه‌های آزمایش، و استخدام کارکنان بیشتر برای حمایت از مدارس ایمن‌تر را تدارک دیده ایم.»

«دولت به طور فعال آزمایش‌های PCR در خانه را در همه مدارس مستقر کرد و ۱۱ میلیون آزمایش آنتی ژن سریع را مستقیماً بین همه دانش‌آموزانی که در مدارس درس می‌خواندند توزیع کرد.»

دکتر جنیفر کوان، پزشک خانواده در انتاریو، معتقد است که مدارس باید باز بمانند و اقدامات ایمنی بیشتری از جمله استفاده از ماسک‌های با کیفیت بالا، تهویه بهتر و آزمایش‌های سریع منظم انجام دهند. او روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «مدرسه ضروری است و ابتدا باید برای فعالیت‌ها و مکان‌های غیرضروری پرخطر اقداماتی انجام شود».

بیش از۵۰۰ پزشک در انتاریو نامه مشترکی را امضا کردند که در آن از دولت فورد خواستند تا محوطه دانشگاه را در ژانویه باز نگه دارد تا دانشجویان بتوانند به کلاس برگردند.

در حال حاضر، بریتیش کلمبیا، کبک و جاهای دیگر به تعویق افتادن بازگشت به مدرسه را اعلام کرده‌اند تا به مقامات بهداشت عمومی اجازه دهند تأثیر نوع Omicron ویروس جدید را ارزیابی کنند و به کارکنان مدرسه زمان بدهند تا اقدامات ایمنی را افزایش دهند.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

انتاریو اعلام کرد اکثر مردم دیگر نیازی به آزمایش PCR ندارند. قوانین اونتاریو در رابطه با ویروس اومیکرون به روز رسانی شد
https://www.torontopersians.com/node/768661

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز