مهاجم خاطره‌ساز پرسپولیس از این تیم جدا شد | انتقال غیرمنتظره در راه است

Submitted on ش., 08/19/2023 - 08:39

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی عبدی، مهاجم خاطره‌ساز پرسپولیسی‌ها، که از چند ساعت پیش بحث جدایی‌اش از این تیم و حضور در تراکتور داغ شده بود، با حضور در محل تمرین سرخ‌ها وسایل خود را هم جمع‌آوری کرد.

مهاجم پرسپولیسی‌ها که با گلزنی در دربی در جمع هواداران این تیم چهره شده بود و در ادامه روزهای فوتبالی خود گل منجر به صعود به فینال لیگ قهرمانان و همچنین تنها گل تاریخ این تیم در فینال آسیایی را به نام خود کرده، بعد از چند فصل حضور در این تیم، اکنون به پایان مسیر خود رسید.

تراکتوری‌ها با اعلام رسمی پیشنهاد جذب این بازیکن و در روزهایی که یحیی گل‌محمدی نیز فرصت چندانی به این مهاجم نداده بود، توانسته‌اند به این انتقال نزدیک شوند و به نظر می‌رسد طی ساعات آتی این موضوع نهایی شود.

مهدی عبدی ساعاتی پیش با حضور در استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) وسایل شخصی خود را نیز از رختکن تیم جمع‌آوری کرد و در شرایطی که با بغض این محل را ترک می‌کرد، به دنبال چالش جدید خود است.

مهاجم جوان پرسپولیس که پاسخی به دوستان خود نیز درباره این تصمیم و شرایطش نیز نداده، باید دید در صورت نهایی شدن انتقال محتمل به تراکتور، چه شرایطی را در جمع شاگردان پاکو خمس دنبال خواهد کرد.

جایی که اکنون با توجه به حضور شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری و محمد نادری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند، نمی‌تواند محیطی ناآشنا برای وی تلقی شود.

هنوز اعلان رسمی در خصوص شرایط این انتقال و اینکه به صورت قرضی یا دائم بوده نیز صورت نگرفته است.

از سوی دیگر با خروج مهدی عبدی یک سهمیه پرسپولیس نیز آزاد شده و این تیم باید دید با چه بازیکنی به توافق خواهد رسید.

با جدایی مهدی عبدی، پرسپولیس در این فصل چهارمین مهاجم خود را نیز بعد از شیخ دیاباته، لئاندرا پریرا و عیسی آل‌کثیر از دست داده است.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز