عکس‌های جاسوسی از جدیدترین بنتلی کانتیننتال | از رانندگی با کروکی کلاسیک جدید لذت ببرید

Submitted on س., 05/02/2023 - 02:22

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور ۱، بهار در اکثر نیمکره شمالی سر برآورده است. چمن‌ها در حال سبز شدن هستند و گل ها شکوفه می دهند به جز در قلمرو شمالی (مکان‌های نزدیک به قطب شمال)، جایی که زمین پوشیده از برف باقی می‌ماند و دمای هوا زیر صفر است. این آب و هوا برای آزمایش مدل‌های جدید خودرو، حتی کانورتیبل‌هایی (خودروهای تبدیل شونده سقف رو باز که به اصطلاح سقف کروک نیز نامیده می‌شوند) مانند بنتلی کانتیننتال GTC که اخیرا مشاهده کردیم، ایده‌آل است.

رانندگان اخیرا در تست‌های این خودروی جدید بنتلی بسیار فعال بوده‌اند. در اوایل این هفته شاهد واضح‌ترین عکس‌های کوپه کانتیننتال GT بودیم که امسال چندین بار در حال آزمایش مشاهده شده است. آخرین باری که ما شاهد این حجم از فعالیت‌ رانندگان در تست خودرو بودیم، قبل از عرضه «بنتلی فلائینگ اسپور» به بازار بود.

مانند عکس‌هایی که اخیرا از کوپه کانتیننتال GT انتشار یافته‌اند، تصاویر GTC واضح‌ترین عکس‌ها هستند. چراغ‌های جلو کمی بیضی شکل هستند و شامل نواری از چراغ های LED است. سپر، بالای چراغ‌های جلو کشیده شده و جلوپنجره کوچک‌تر اما برجسته‌تری را در خود جای داده است. به نظر می‌رسد طراحی کلی از عناصری از زبان طراحی «باکالار» گرفته شده باشد و نمایه کلاسیکی به بنتلی می‌دهد.

 در تصاویر جاسوسی در حالی که قسمت عقب خودرو در برف و یخ غرق شده است، آنچه را که قبلا دیدیم تایید می کند. خط گلگیر بارزتر است و درب صندوق عقب کمی بزرگتر از است. اکثر این تغییرات ظاهرا زیبا هستند، به استثنای تغییرات در بخش موتور خودرو. موتور W۱۲ از سال آینده پس از پایان تولید آخرین نسخه کوپه بنتلی باتور، به پایان راه خود می‌رسد و یک جفت موتور  V۶ و V۸ PHEV جایگزین موتور ۱۲ سیلندری قبلی می‌شود. انتظار می رود موتور «V۸» عملکرد W۱۲ را مطابقت دهد یا بهتر کند.

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا کانتیننتال GT و GTC جدید دارای پیشرانه برقی خواهند بود یا خیر، وجود ندارد. بنتلی اعلام  کرده که موتورهای برقی به احتمال زیاد قدرت W۱۲ را دو برابر خواهند کرد. اما فعلا باید منتظر ماند و دید چه جزئیات دیگری در آینده از این خودرو منتشر می‌شود.بیشتر بخوانید:

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز