خرید خانه را فراموش کنید! 80 درصد از مستاجران انتاریو می گویند دیگر توان خرید خانه را ندارند

Submitted on Mon, 02/28/2022 - 22:21

بازار مسکن کانادا بسیاری از مردم را به وحشت انداخته است، و یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان نگران هستند که هرگز قادر به خرید خانه نخواهند بود.

امور عمومی مشاور از ۲۲۷۳ رای دهنده واجد شرایط انتاریو از ۲۱ تا ۲۳ ژانویه نظرسنجی کرد و به این نتیجه رسید که ۸۳ درصد از پاسخ دهندگان در مورد هزینه مسکن در جامعه خود بسیار یا تا حدودی نگران هستند.

این نظرسنجی می‌گوید: «سطح بالای نگرانی در سراسر انتاریو ثابت است و منعکس‌کننده افزایش سریع هزینه‌های مسکن در سراسر انتاریو در طول همه‌گیری است».

۸۲ درصد از مستاجران در انتاریو معتقدند که هرگز قادر به خرید خانه نخواهند بود.

دو سوم از افراد مورد بررسی معتقدند که دولت استانی باید برای محدود کردن افزایش قیمت ها اقدام کند و اکثریت قریب به اتفاق (۸۸٪) از مالیات بر مسکن خالی خانه های خارجی حمایت می کنند. علاوه بر این، ۷۵ درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که دولت باید سازندگان را ملزم به ساخت مسکن برای قشرکم درآمد همراه با تحولات جدید کند.

دیوید موری، مشاور ارشد در امور عمومی Counsel می نویسد: «این داده ها نشان می دهد که نگرانی ها در مورد مسکن مقرون به صرفه و حمایت از مداخله دولت از نظر جغرافیایی و سیاسی نسبتاً همسو هستند.

تنها ۲۹ درصد از رای دهندگان در انتاریو می گویند که دولت فورد کار خوبی برای رسیدگی به این موضوع انجام می دهد و همه طرف ها می توانند با متعهد شدن به اقدام برای کاهش بحران فزاینده مسکن سود ببرند.

بر اساس گزارشی که توسط اداره آمار کانادا در اواسط ژانویه منتشر شد، افراد بیشتری نسبت به قبل به حومه های تورنتو و مونترال نقل مکان می کنند.

در این گزارش آمده است: «گسترش شهری همچنان ادامه دارد و تورنتو و مونترال با کاهش بی سابقه جمعیت مواجه هستند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، ارقام جدید منتشر شده در این هفته توسط انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA) نشان می دهد که میانگین قیمت مسکن در کشور طی سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته و به 748,450 دلار رسیده است که بالاترین رکورد ثبت شده است.

این انجمن به انتاریو و بریتیش کلمبیا به‌عنوان مهم‌ترین محرک‌های رشد قیمت مسکن اشاره کرد و برخی از بازارها در این دو استان ۳۰ درصد از سود سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

تعداد خانه های فهرست شده برای فروش ۱۱ درصد کاهش یافت. کلیف استیونسون، رئیس CREA در بیانیه‌ای گفت: همانطور که انتظار می‌رفت، ژانویه از نظر فهرست‌بندی‌های جدید نسبتاً آرام بود و بعید است که اولین داده‌های عرضه بزرگ تا زمانی که هوا کمی گرم شود در دسترس باشد.

"سوال این است که آیا عرضه مانند بهار گذشته تحت تأثیر تقاضا قرار خواهد گرفت یا اینکه شاهد ظهور مجدد بسیاری از فروشندگان بالقوه ای خواهیم بود که در دو سال گذشته در حاشیه بوده اند؟"

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز