خبر تکان دهنده صنعت املاک و مستغلات؛ ملک معروف تورنتو توسط گروه آمریکایی بلک استون به مبلغ ۳/۵ میلیارد دلار خریداری شد

Submitted on Mon, 01/22/2024 - 18:43

یک کارشناس املاک می گوید که قرارداد پیشنهادی ۳/۵ میلیارد دلاری گروه آمریکایی بلک استون برای تصاحب Tricon Residential نشان می دهد که معاملات املاک حتی در یک محیط اقتصادی ضعیف هنوز در حال انجام است.

روز جمعه، بلک استون اعلام کرد که برای خرید شرکت اجاره ای مستقر در تورنتو به توافق رسیده است، که با خرید این ملک امکان مکان استیجاری برای متقاضیان بیشتر خواهد شد.

جاش وارگسه، مشاور املاک و عضو هیئت مدیره Trez Capital، گفت که این یک حرکت منطقی و سود آور برای هر دو طرف است، Tricon خارج از بازار عمومی رشد خواهد کرد و Blackstone به در تنگنای مسکن گشایشی می یابد.

Varghese در مصاحبه ای با تلویزیون BNN بلومبرگ در روز جمعه گفت: "من فکر می کنم این نشان می دهد که حتی در این محیط بد، تقاضا برای املاک و مستغلات با کیفیت بالا همچنان وجود دارد."

وی گفت: فکر می کنم اقتصاد کلان در حال تغییر است و فضای نرخ سود تثبیت شده است.

Varghese گفت که املاک اجاره ای در حال حاضر به دلیل بازار تنگنای مسکن، سرمایه گذاری با کیفیت بالاتری در نظر گرفته می شوند، در حالی که مراکز خرید سرپوشیده و برخی از فضاهای اداری به دلیل خرید آنلاین مردم جذابیت کمتری دارند و دفاتر به دلیل دورکاری یا دورکاری تعطیل می شوند.

او گفت که سایر انواع املاک و مستغلات در این محیط جدید موقعیت خوبی دارند. مسئله ی جدید این است که کمبود مسکن در سراسر آمریکای شمالی وجود دارد، بنابراین اگر شما دارای املاک و مستغلات هستید و می توانید خدمات خوبی به مستاجران خود ارائه دهید، از منظر سرمایه گذاری در موقعیت خوبی هستید.

Haendel Emmanuel St. Juste، مدیر عامل Mizuho Americas، همچنین معتقد است که موقعیت Tricon در بخش مسکن، آن را به یک هدف جذاب تبدیل می کند.

او گفت: "از نظر ما تریکن در صنعتی با پایه های بسیار خوب قرار دارد."

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، در همین حال، تحلیلگران TD Bank قیمت معامله را "منصفانه اما نه بیش از حد قانع کننده" خواندند زیرا با نقطه میانی ارزش گذاری شرکت مطابقت داشت.

سنت جاست همچنین گفت که به نظر می رسد این معامله برای سهامداران Tricon مناسب باشد.

او گفت که از دیدگاه سرمایه گذار Tricon، برای سهامداران منصفانه است که این حق بیمه را دریافت کنند، که شما را در میانه پیشنهادات رقابتی دو شرکت بزرگتر آمریکایی قرار می دهد.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز