خانواده ای در اوکویل به علت اسکیت بازی ۸۸۰ دلار جریمه شدند !

Submitted on Mon, 04/13/2020 - 17:14

عکس زیر خانواده ای را نشان می دهد که به علت اسکیت بازی مبلغ زیادی جریمه شدند.


An Oakville family is facing a big fine after recently going rollerblading. They say they went to an empty parking lot nearby and despite living under the same roof, they're accused of violating physical distancing rules. Albert Delitala reports.

آنها می گویند که به پارکینگ بزرگی در نزدیکی منزلشان رفته اند و با اینکه همگی در پارکینگ بازی می کرده اند و به عدم رعایت قوانین فاصله گذاری متهم شدند. خانواده ی اهل اوکویل می گویند که اسکیت بازی آنها برایشان خیلی گران تمام شد.

تام نیلسون گفت که روز جمعه پسران خود، براندون و داستین را به پارکینگ Glen Abbey Community Centre برای اسکیت بازی برد اما بعد از ۴۵ دقیقه، افسر پلیس به آنها اخطار داد که باید بروند.

«من به اطراف نگاه کردم. هیچکس آنجا نبود. پارکینگ کلا خالی بود.» نیلسون می گوید: من فقط گفتم ما به چه کسی اینجا صدمه می زنیم؟ سپس پلیس گفت: شما نباید این سؤال را بپرسید. و من گفتم من فقط یک سؤال پرسیدم. پلیس گفت کارت شناسایی نشان بده و بعد از آن جریمه نوشت.


The ticket for $880 ($750 plus surcharges) issued to the Nelson family by an Oakville, Ont. by-law officer. Courtesy: Todd Nelson

برگ جریمه مبلغ ۸۸۰ دلار بود و مفهوم آن تخلف متهم از قوانین اضطراری دولت اونتاریو می باشد در زمانی که فعالیت های خارج از منزل برای جلوگیری از ویروس کوید ۱۹ ممنوع می باشد.

لیام می گوید: پدرم فقط یک سؤال پرسید. پدرم هیچ کار اشتباهی انجام نداد. براندون برادرش نیز می گوید: این پیشامد وی را ناراحت کرده است. وی می گوید ما فقط داشتیم
ورزش می کردیم.

روز یکشنبه ورودی در پارکینگ Glen Abbey Community Centre هیچ نوار و مانعی برای عدم ورود نداشت.

شهر اوکویل در روزهای اخیر هشدار داده است که در مورد اجرای دستور اضطراری جدی است. شهردار اوکویل هفته ی گذشته در بیانیه ای گفته است : « من به تمامی افراد و به پدر و مادرها تأکید می کنم، که به فرزندانشان بگویند، در پارک ها با دوستانشان جمع نشوند. این ممنوعیت ها دلیلی دارد و دلیل آن سلامت ماندن است.

وقتی در مورد پرونده مربوط به خانواده نلسون سؤال شد ، این شهرک گفت که نمی تواند مشخصات خاصی پیدا کند ، اما در بیانیه ای گفت: "ما در یک بیماری همه گیر هستیم و استان و شهر هر دو دستورالعمل ها و آئین نامه هایی برای محافظت از مردم و دستورالعمل ها برای کمک به مهار شیوع COVID-19 وضع کرده اند.

نلسون گفت كه او معتقد است كه این قانون در پرونده خانواده اش ضعیف اجرا شده است. نلسون همچنین گفت: روح فاصله گذاری اجتماعی فقط بلافاصله برای خانواده ی ما اجرا شد.ما تنها بودیم و با کسی تماس نداشتیم. وی گفت که هنوز در تلاش است تا بفهمد که خانواده اش باید کجا بروند یا نروند و افزود که این شهر می تواند از علائم و موانع بهتر استفاده کند. وی گفت که قصد دارد از این جریمه شکایت کند. نیلسون گفت باید فرصتی باشد تا به افراد آموزش دهند به جای اینکه به آنها جریمه دهند.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز