خانه های کانادایی هایی چند ملکی ۴۱ درصد خانه ها را تشکیل می دهد

Submitted on ی., 04/17/2022 - 21:39

آخرین ارقام آمار کانادا نشان می‌دهد که در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، مالکان خانه‌هایی با چندین ملک در انتاریو، بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک ۲۹ تا ۴۱ درصد از سهم مسکن را در اختیار داشتند.

طبق برنامه آمار مسکن کانادا، مالکیت چند ملک ۴۱ درصد از سهام مسکن در نوا اسکوشیا و ۳۹ درصد از سهام مسکن در نیوبرانزویک را تشکیل می دهد. ۳۱ درصد از سهام مسکن انتاریو و در بریتیش کلمبیا ۲۹ درصد می باشد.

مالکان چند ملک حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از املاک را در اختیار دارند.
این گزارش خاطرنشان کرد: در بازار مسکن که در حال حاضر در مضیقه است، صاحبان خانه‌هایی که به دنبال املاک بیشتر هستند رقابت را افزایش داده‌اند و خرید خانه را برای خریداران احتمالی سخت‌تر می‌کند. با این حال، تأثیر کلی این املاک بر قیمت مسکن و مقرون به صرفه بودن مسکن به عوامل متعددی بستگی دارد که هنوز به طور جامع ارزیابی نشده اند.

مالکان چندگانه یا مالکان چند ملکی ۲۲ درصد از کل مالکان در نوا اسکوشیا، ۲۰ درصد در نیوبرانزویک، ۱۶ درصد در انتاریو و ۱۵ درصد در بریتیش کلمبیا را تشکیل می دهند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ در مقابل، افرادی که دارای یک ملک واحد هستند اکثریت را تشکیل می دهند. مالکانی تنها یک خانه دارند ۶۰ درصد از خانه ها در انتاریو و بریتیش کلمبیا را تشکیل می دهند.

داده‌ها نشان می‌دهد که در این استان‌ها، ۱۰ درصد قشر بالا دست صاحب خانه‌ها ی چند ملکی بیش از دستمزد ۵۰ درصد با دستمزد پایین است. در انتاریو و بریتیش کلمبیا، ۱۰ درصد از صاحبان خانه بیش از ۱۲۵۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند.

این داده ها همچنین نشان می دهد که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، تعداد خریداران خانه برای اولین بار در نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و بریتیش کلمبیا به ترتیب ۱۷ درصد، ۹ درصد و ۶ درصد افزایش یافته است.

کمتر از یک هفته پیش، دولت فدرال کانادا مجموعه‌ای از اقدامات مسکن را با هدف مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مسکن برای خریدارانی که برای اولین‌بار خریداری می‌کنند، اعلام کرد، در حالی که فعلاً ورود افراد غیر مقیم به بازار را دشوار می‌کند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز