هزینه ی قبض گرمایش بالا می رود، این نکات و یارانه های دولتی می تواند به شما در پس انداز پول کمک کند

Submitted on جمعه, 10/22/2021 - 19:48

با توجه به افزایش قیمت گاز طبیعی در آمریکای شمالی ، اکثر ساکنان انتاریو در زمستان امسال با افزایش هزینه های گرمایش مواجه خواهند بود.

کمبود عرضه و سرکوب تقاضا برای مدت طولانی بحران انرژی جهانی را برانگیخته است. برخی از کارشناسان می گویند اگرچه ساکنان تورنتو مانند بریتانیا با کمبود انرژی مواجه نیستند ، اما با شوک های انرژی در سراسر جهان بیگانه نیستند. خاموشی و کمبود سوخت در حال حاضر رخ داده است.در بریتانیا مردم بنزین ذخیره می کنند و صف های طولانی در پمپ بنزین ها وجود دارد.

گاز Enbrideg بیش از 75 درصد خانه های انتاریو را گرم می کند. این شرکت قبلاً قیمت ها را در 1 اکتبر افزایش داده است. مشتریان همیشگی که از گاز طبیعی استفاده می کنند ، بسته به محل زندگی خود ، صورتحساب متوسط سالانه ی گرمایش یک خانواده از 57 دلار به 81 دلار افزایش یافته است. تحلیلگران انرژی به رسانه ی استار گفته اند که هزینه ها ممکن است بیشتر شود.

هزینه گرمایش در ساعت چقدر است؟
جان شموئل از rates.ca ،از وب سایت ارزیابی قیمت می گوید که ساکنان تورنتو که از گاز طبیعی برای گرمایش استفاده می کند ، چندین روش از تغییر عادات روزانه گرفته تا استفاده از تخفیف های مالیاتی کمتر شناخته شده دولتی، برای کاهش هزینه ها دارند .

جزئیات زندگی روزمره را تنظیم کنید
اول ، برخی از عملیات کوچک وجود دارد.
وقتی لوازم برقی تمام شد ، تا جایی که ممکن است دوشاخه را بیرون بیاورید. تلویزیون ها ، اجاق های مایکروویو و میله های تزئینی بیشتر از حد انتظار انرژی مصرف می کنند.

تا جایی که امکان دارد از آب گرم استفاده نکنید. تنظیمات ماشین ظرفشویی را می توان برای استفاده از آب سرد تنظیم کرد. راه اندازی ماشین ظرفشویی در ساعات غیر پیک می تواند نیمی از قبض برق را نسبت به ساعات اوج مصرف ذخیره کند.

راهنمای گرمایش ضروری خانه شما
کایو برسوت، سخنگوی Energyrate.ca ، خاطرنشان کرد که در زمستان ، تا زمانی که دمای ترموستات به میزان 1 درجه کاهش یابد ، به طور متوسط ​​5 درصد ذخیره می شود.

خانه ی با فرش و پرده های ضخیم نیز احساس سرما را در خانه کاهش می دهد و آب بندی ترک های در و پنجره ها می تواند هوای سرد را از بین ببرد. مهر و موم می تواند 10 تا 20 درصد از هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش دهد. "

یارانه دولتی
برای تبدیل خانه خود به فضایی کاملاً کم مصرف و سازگار با محیط زیست ، شموئل توصیه می کند که صاحبان خانه از برنامه تخفیف مالیات انرژی که توسط دولتها در همه سطوح ارائه شده است برای سرمایه گذاری و ارتقاء بلند مدت استفاده کنند.

به گزارش تورنتوپرشنز، در ماه می سال جاری ، دولت فدرال برنامه تخفیف مالیاتی را برای اعطای یارانه تا 5600 دلار به کانادایی ها برای نوسازی خانه و ارتقاء بهره وری انرژی آغاز کرد.

برنامه کمک هزینه ی Greener Homes Grant Program از مالک می خواهد که یک بازرس انرژی برای انجام ممیزی انرژی استخدام کند. هزینه ی 600 دلار است که توسط برنامه پرداخت می شود. ارتقاء انرژی می تواند شامل سیستم های گرمایش و سرمایش ، عایق ، درها و پنجره ها و صفحات خورشیدی باشد.

برای به روز رسانی سیستم تهویه مطبوع HVAC ، سیستم خورشیدی پشت بام و غیره ، حداکثر هزینه ی لازم 5000 دلار است.

دولت انتاریو ، با همکاری Enbridge Gas ، تخفیف کارایی خانه را نیز ارائه می دهد که شامل یک سری یارانه های بازسازی و ارتقاء انرژی می شود. یارانه های عایق 500 تا 3000 دلار ، مهر و موم 150 دلار ،عایق هر پنجره یا درب 40 دلار، ارتقاء انرژی شومینه های کم مصرف 250 دلار و غیره است.

شهرداری نیز یارانه ارائه می دهد.

در تورنتو ، صاحبان خانه می توانند برای خرید دیگهای با راندمان بالا، دیگهای بخار ، کولر گازی ، بخاری ، آبگرمکن ، تعویض درها و پنجره ها ، سیستم های زمینی گرمایی یا خورشیدی ، مواد عایق و تعویض توالت ها تا 75000 دلار وام کم بهره بگیرند.

شموئل اذعان داشت که برنامه تخفیف مالیاتی مصرف کنندگان را ملزم به انجام برخی کارها می کند. تکمیل ارتقا انرژی مدتی طول می کشد و صاحبان خانه باید برای شرکت در این برنامه ها برنامه ای را به دولت ارائه دهند. اما ارزشش را دارد و می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند ، به ویژه برای خانه های بزرگ. حتی این تغییرات جزئی به شما کمک می کند هزینه ها را کاهش دهید.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز