هیولاهای کوچک، ابرقهرمانان باغ گیاهشناسی پاریس

Submitted on چ., 11/23/2022 - 07:40

گردشی در راهروهای نمایشگاه هیولاهای کوچک (Mini-Monstres) و دیدن این جانداران از زاویه ای جدید، آنها را به گونه‌هایی دوست‌داشتنی و ابرقهرمانان واقعی تبدیل کرده و ما را با سبک زندگی، رفتارها و توانایی های باورنکردنی آنها آشنا می کند. برای مثال آیا می دانستید که کنه می تواند ١٠ سال بدون غذا زنده بماند ؟

این حشرات و سایر بندپایان کوچک، گاهی اوقات «انگل» نامیده می‌شوند و اغلب، خاطره بد نیش یا خارش را تداعی می‌کنند. این نمایشگاه، که توسط موزه کنفلوانس لیون (Musée des Confluences) در باغ گیاهشناسی پاریس (Jardin des Plantes)  برگزار شده، ما را دعوت می کند تا نگاهی دیگر به این موجوداتی بیندازیم که در عین حال قدرت های شگفت انگیزی هم دارند.

امکانات این نمایشگاه، شما را به ورای ظاهر این گونه‌ها می برند تا آنها را بهتر شناخته و نقششان را در تعادل اکوسیستم ها درک کنید. همچنین توصیه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از گزیده شدن یا درمان‌های طبیعی محل گزیدگی، از دیگر اطلاعاتی هستند که با بازدید از نمایشگاه در اختیار شما قرار میگیرد.

نمایشگاه هیولاهای کوچک که بازدید از آن رایگان و برای همه سنین مناسب می باشد، تا بیست و سوم آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی برپاست.

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز