همه چیز درباره لیفت سینهافزودن دیدگاه

Submitted on ی., 03/08/2020 - 20:01

اگر می‌خواهید لیفت سینه انجام دهید و نمی‌دانید که آیا کاندیدای خوبی هستید یا نه، کافی است یک مداد بردارید و زیر سینه خود بگذارید. اگر مداد در جای خود باقی ماند، آنگاه لیفت سینه، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
متداول‌ترین عمل لیفت سینه، ماستوپکسی نام دارد که در این عمل نوک سینه را به سمت بالا لیفت می‌کنند. معمولاً این عمل سه ساعت طول می‌کشد و در حین عمل شما بیهوش خواهید بود. از آنجایی که لیفت سینه، عمل راحتی است، نیازی به بستری شدن و شب ماندن در بیمارستان ندارید.
برخی از خانم‌ها همزمان با لیفت سینه، کاشت سینه نیز انجام می‌دهند.
جراح باید گزینه‌های پیش روی‌تان و نحوه عمل جراحی را به شما توضیح دهد.

بعد از اتمام رشد سینه، می‌توانید در هر سنی لیفت سینه انجام دهید. همچنین می‌توانید قبل یا بعد از بارداری لیفت کنید، چراکه پس از لیفت سینه، نیز می‌توانید شیر بدهید و لیفت مشکلی در شیر دادن ایجاد نمی‌کند.

 

بیشتر لیفت‌های سینه، جراحی زیبایی محسوب می‌شوند. شرکت‌های بیمه درمانی معمولاً جراحی زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی‌دهند، مگر اینکه از نظر پزشکی ملزم به لیفت سینه باشید.
پیش از عمل با شرکت بیمه درمانی خود صحبت کنید تا درمورد هزینه‌های پیش رو به مشکل برنخورید.

 

اولین قدم، مشاوره با جراح پلاستیک است. در اولین جلسه در مورد اهداف خود با جراح صحبت کنید. اگر همزمان قصد دارید کاشت سینه نیز انجام دهید، عکسی تهیه کنید که اندازه و شکل سینه‌های مورد نظرتان را نشان دهد.
جراح با توجه به سلامتی شما گزینه‌های مناسب را برایتان بازگو می‌کند. جراح همچنین باید عمل را با جزئیات توضیح داده و در مورد خطرات و مراقبت‌های پس از عمل شما را راهنمایی کند.
عوارض لیفت سینه، نسبتاً نادر است. شایع‌ترین عوارض شامل خونریزی، عفونت و ماندن جای زخم است. جراح پیش از عمل، دستورالعمل‌هایی را به شما می‌دهد تا به کاهش خطر عوارض کمک کند. این دستورالعمل‌ها معمولا شامل ترک سیگار، قطع مصرف داروهایی که احتمال خونریزی را بیشتر می‌کنند و در صورت لزوم استفاده از آنتی بیوتیک است.
همچنین برای دوره بهبودی پس از عمل نیز باید برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، حداقل ۴ تا ۶ هفته بعد از لیفت سینه، باید از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. اگر فرزند خردسال دارید، ممکن است برای مراقبت از او به پرستار نیاز پیدا کنید.

 

لیفت سینه در بیمارستان، مرکز جراحی یا اتاق عمل شخصی پزشک انجام می‌شود. قبل از عمل با متخصص بیهوشی، جراح و پرستار ملاقات خواهید کرد.
جراح موقعیت جدید و مناسب نوک سینه را علامت می‌زند. پس از آن، شما را به اتاق عمل می‌برند و در آنجا بیهوش خواهید شد.
جراح، پوست اضافی را برداشته و سینه را به محل مورد نظر لیفت می‌کند. اگر بخواهید همزمان کاشت سینه نیز انجام دهید، جراح کاشت را انجام می‌دهد و سپس سینه‌ها را بانداژ می‌کند. ممکن است به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت از سینه‌ها خونابه بیاید.

 

یک یا دو روز پس از عمل باید توسط پزشک خود ویزیت شوید تا پزشک خونابه را بیرون بکشد و بانداژ را بردارد و در صورت لزوم دوباره بانداژ کند. پزشک همچنین رنگ نوک سینه و گردش خون را بررسی می‌کند.
پس از عمل به مدت چند روز آزرده خواهید بود. پزشک معمولاً توصیه می‌کند که از سوتین یا لباس‌های مخصوص برای دوره بهبودی پس از عمل، استفاده کنید. ممکن است در هفته اول به مسکن نیاز داشته باشید.
اگر همزمان کاشت پستان نیز انجام داده‌اید، مراقب باشید که به سینه‌هایتان ضربه‌ای وارد نشود زیرا ضربه می‌تواند باعث پارگی کاشت شود.
طی دو تا سه هفته، پزشک تمامی بخیه‌ها را می‌کشد. با گذشت زمان، اندازه و شکل سینه بهبود می‌یابد.
در تقارن بین دو سینه ممکن است اختلافات جزئی وجود داشته باشد. اگر این چنین باشد، در صورت لزوم جراح پلاستیک با ترمیم لیفت می‌تواند مشکل را برطرف کند.
در طی دوره بهبودی، فعالیت خود را طبق دستور پزشک محدود کنید و بلافاصله پس از مشاهده عوارض یا مشکل با پزشک خود تماس بگیرید. لیفت سینه، نیز همانند هر عمل جراحی دیگر خطراتی از جمله عفونت را به دنبال دارد. عوارض دیگری نیز همچون بی‌حس شدن دائمی نوک سینه وجود دارد که احتمال وقوع این عوارض بسیار نادر است.

 

شاید. جراحان بعضی وقت‌ها پس از برداشتن کاشت، عمل لیفت را انجام می‌دهند.

 

امکانش وجود دارد. با گذشت زمان، برخی از خانم‌ها برای بهبود ظاهر سینه خود تصمیم می‌گیرند که دوباره لیفت سینه، انجام دهند که در این صورت تنها کافی است ترمیم انجام شود. ترمیم نسبت به عمل لیفت ساده‌تر است و مدت زمان انجام ترمیم نیز کمتر از خود عمل است.

 

 

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منبع تصاویر 

منبع
rastineh
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز