فیلم افشاگری گیتی معینی درباره مهران مدیری و مادر بهاره رهنما | هیچ‌وقت شما را نمی‌بخشم

Submitted on پ., 01/13/2022 - 19:52
Videos

گیتی معینی، بازیگر باسابقه تلویزیون به دلیل اینکه ناگهان از یک سریال تلویزیونی کنار گذاشته شده و مادر بهاره رهنما به جای او بازی کرده، از مهران مدیری دلخور است.


گیتی معینی بازیگر

گیتی معینی بازیگر پیشکسوت ایرانی که مدتی است از تلویزیون دور شده است، در یک مصاحبه ویدئویی درباره دلیل حذفش از تلویزیون صحبت کرد و ناگفته هایی را درباره مهران مدیری و مادر بهاره رهنما (بازیگر تلویزیون) توضیح داد.

گیتی معینی درباره دلخوری‌اش از مهران مدیری گفت: «من هرگز آقای مدیری را نمی‌بخشم، من پنج روز تمام در سرما کار کردم. آبان بود ولی نیاوران هوای بسیار سردی داشت. نقش مادر مهران غفوریان را بازی می‌کردم. با آن پادرد شدید چند قرص خوردم تا کسی حال بد من را نبیند.»

او ادامه داد: «دو سه روز به ما تعطیلی دادند و گفتند با شما تماس می‌گیریم. چند روز گذشت دیدم کسی تماس نگرفت. یکی از همان بچه‌ها به من زنگ زد و گفت معینی می‌دانی جای تو مادر بهاره رهنما را گذاشتند؟ الگوی من مولا علی(ع) است که می‌فرمایند رگ ببُر اما نان نبر. از همین جا به آن خانم می‌گویم چطور توانستی جای من بازی کنی؟ من یک هفته تمام گریه کردم. چون تعداد زیادی مسکّن می‌خوردم تا سرکار درد زانویم مشخص نشود.»

دامون قنبرزاده، منتقد سینما درباره این ویدئوی خانم معینی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«گیتی معینی نقش‌های فرعی فراوانی در کارنامه دارد اما بازی‌اش در «ابلق» (نرگس آبیار) حیرت‌انگیز بود و مستحق سیمرغ. نامزد شد اما جایزه نگرفت. در حرف‌های تازه‌اش به شکل تکان‌دهنده‌ای این واقعیت را مطرح می‌کند که دیگر قطعاً در زندگی‌اش این اتفاق نمی‌افتد که بخواهد حتی نامزد دریافت جایزه شود. او به شکل تلخ اما واقع‌بینانه‌ای می‌داند که تنها فرصت زندگی‌اش را از دست داده است. این آگاهی، آزاردهنده است؛ این‌که بدانی هیچ‌وقت در زندگی‌ات به آن چیزی که حقش را داشته‌ای نخواهی رسید.

اما اتفاق تکان‌دهنده‌ای که بعد از صحبت‌های گیتی معینی افتاده، نوع وایرال شدن مصاحبه‌ اوست. با جست‌وجویی گذرا متوجه خواهید شد تنها بخش‌هایی از حرف‌های او که مشخصاً از کسانی مانند مهران مدیری یا مادر بهاره رهنما ـ که ظاهراً نقش‌دزدی کرده ـ نام برده، دست‌به‌دست می‌چرخد. به شکل غم‌انگیزی در هیچ‌کدام از سرتیترهایی که برای گیتی معینی نوشته‌اند از غم و درد و حرف حقش صحبتی به میان نیامده است. رسانه‌ها و البته مردمی که پای پست‌های اینستاگرامی حرف‌های او کامنت گذاشته‌اند، تنها به آن بخش‌هایی توجه نشان داده‌اند که او از سلبریتی‌ها نام می‌برد.

گیتی معینی سرراست و واضح حرف می‌زند. از نقش‌دزدی‌ها و نان‌بُری‌ها و بی‌توجهی‌ها گلایه می‌کند. حرف‌های او غم‌انگیز است، بغضش ناراحت‌کننده است اما غم این انسان حتی وقتی که قرار است بالاخره یک جایی شنیده و دیده شود، باز هم زیر اسامی چند سلبریتی دفن می‌شود و رسانه‌ها برای بیش‌تر دیدن شدن خودشان از گیتی معینی انسان متخاصمی می‌سازند که مثلاً مهران مدیری را لعن و نفرین کرده است. یعنی او غیر از نبخشیدن مدیری، حرف دیگری نزده است؟! گیتی معینی انسان زنده‌ و موفقی‌ست که حرف‌هایش باید شنیده شود. نه براساس مصلحت، بلکه براساس انسانیت.»

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز