فورد: انتاریو یک طرح مسکن بسیار "رادیکال" خواهد داشت!

Submitted on Mon, 07/04/2022 - 17:27

داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو گفت که او یک طرح مسکن بسیار "رادیکال" خواهد داشت. فورد گفت که عرضه یکی از دلایل اصلی بحران مسکن است و او می خواهد بر یافتن املاک خالی یا مازاد دولتی تمرکز کند.

بنا گزارش تورنتوپرشنز، انتاریو هدف خود را ساخت ۱/۵ میلیون خانه در طول ۱۰ سال تعیین کرده است.


قیمت خانه در انتاریو در طول ۱۰10 سال گذشته تقریباً سه برابر شده است که بسیار بیشتر از رشد درآمد است، اما انتاریو تنها ۱/۲ میلیون خانه، هم اجاره ای و هم مسکن تحت مالکیت، کمتر از میانگین G7 دارد.

در این گزارش آمده است که مشاغل و خدمات عمومی به دلیل کمبود مسکن در جذب و نگهداری کارکنان با مشکل مواجه هستند که به اقتصاد آسیب می رساند، در حالی که رفت و آمدهای طولانی از محل کار و خروج از محل کار نیز سبب آلودگی هوا می شودد.

فورد گفت اولین گام برای دولت جدید این است که به سرزمین های استانی و فدرال نگاه کند. او گفت: «ما باید حداقل هر ملک موجود را بررسی و بررسی کنیم تا مطمئن شویم که ساخت آن قابل اجرا است.
اما ما یک برنامه بسیار بسیار تهاجمی خواهیم داشت.

کابینه جدید، با تمرکز ویژه بر مسکن، همچنان استیو کلارک را به عنوان وزیر امور شهرداری و مسکن منصول کرد و سمت دستیار وزیر مسکن را ایجاد کرد. مایکل پارسا، از Aurora-Oak Ridges-Richmond Hill، این مقام را دارد.

فورد همچنین به وزیر زیرساخت، کینگا سورما، یک شغل اضافی مسئول املاک دولتی، یافتن زمین برای ساخت مسکن را اعطا کرد.
نخست وزیر داگ فورد در کنار کابینه جدید خود سوگند یاد کرد تا انتاریو را بسازد

اندکی قبل از انتخابات استانی ماه جون، گزارش شده است که دولت قانون مسکن را تصویب کرد که شامل اقداماتی برای ساده‌ سازی فرآیند تصویب بود، اما هیچ اصلاحی در منطقه‌بندی انجام نشد، اقدامی کلیدی که کارشناسان از دولت می‌خواستند آن را انجام دهد، و وزیر مسکن کلارک علت این مشکل را عدم همکاری مسئولان شهرداری اعلام کرد.

فورد و جان توری، شهردار تورنتو، اولین نشست غیرعلنی خود را پس از انتخابات استانی برگزار کردند و سپس در یک کنفرانس مطبوعاتی با مجلس قانونگذاری استان شرکت کردند.

فورد گفت راه کار همچنان رایزنی و همکاری با شهرداری هاست. او گفت: "هیچ چیز بدتر از این نیست که یک دولت استانی با زور با این مسئله درگیر شود. من معتقدم که به آنها آوانس بیشتری بدهم."

فورد همچنین گفت که می خواهد فرآیند تایید و چارچوب زمانی را در سراسر استان استاندارد کند. فورد که در کنار توری ایستاده بود، گفت که تورنتو «واقعاً خوب» کار می‌کند.

در مورد اتاوا، همیلتون، من به دورهام اشاره کردم، باید به مردم آنجا بگویم که هر بخش باید درگیر شود."

غیرممکن است که همه بار را بر دوش تورنتو بگذاریم...

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز