کمپانی نیسان حدود 20000 خودرو در کانادا را به علت خطر احتمالی آتش‌سوزی فراخواند

Submitted on جمعه, 09/21/2018 - 22:45

کمپانی نیسان حدود 20000 خودرو در کانادا را به علت خطر احتمالی آتش‌سوزی فراخواند
کمپانی نیسان فراخوان قریب به 240000 خودرو و SUV در سراسر جهان به دلیل خطرات احتمالی آتشسوزی را صدور کرد و توصیه می کند مردم اتومبیل خود را در خارج از منزل پارک کنند.

این کمپانی اعلام کرد که ممکن است مایع ترمز داخل پمپ ترمز بر روی مداری داخل خودرو نشت کند و باعث جرقه و آتش سوزی شود. اگر رانندگان هشدار چراغ ترمز را بیش از 10 ثانیه پس از روشن کردن موتور مشاهده کردند، نیسان را متوقف کرده و آن را در خارج از منزل و دور از ساختمان ها یا وسایل نقلیه دیگر پارک کنند.

این فراخوان برای برخی از خودروهای نیسان مدل 2015 تا 2017، نیسان ماکسیما مدل 2016 تا 2017، نیسان پت فایندر و 2017 Infiniti QX60، میباشد.

بنابر گفته سخنگوی این شرکت، 19761 وسیله نقلیه مشکل دار در کانادا وجود دارد.

نیسان تخمین زده است که 56 درصد وسایل نقلیه دارای مشکل هستند، و پمپ های معیوب دارند. برخی از ماشین های مورانو نیز به علت همین مشکل در سال 2016 فراخوانده شدند.

استیو یاگر، سخنگوی نیسان اعلام کرد که در حال بررسی این است که آیا تاکنون آتش سوزی رخ داده است یا خیر. وی ذکر کرد که در حال حاضر هیچ گونه صدمه ای مرتبط با آن گزارش نشده است.

Yaeger در ایمیلی بیان کرد شرکت از صاحبان خواسته است تا خودروها را در خارج از منزل پارک کنند. اگر چراغ پمپ روشن باقی ماند، " احتیاط فراوان بکنند." وی در ادامه گفت اگر چراغ روشن باقی ماند، صاحبان خودرو باید با شرکت نیسان یا Infiniti تماس بگیرند تا خوردو را تحویل بدهند.

متخصصان شماره سریال پمپ را بررسی کرده و در صورت نیاز از 15 اکتبر خودروی سالمی جایگزین میکنند.

اکثر خودروهای فراخوان شده در ایالات متحده، کانادا و مکزیک هستند.

هشدار عمومی سرخک در برخی نقاط کانادا/ افرادی که واکسن سرخک نزده اند در طی شش روز واکسیناسیون شوند
اداره بهداشت عمومی به نقل از (Vancouver Health Coast (VCH اعلام کرد، فردی با علائم بیماری سرخک، در جشنواره Skookum شرکت کرده، از حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از چندین مکان نیز بازدید کرده است.

VCH می گوید فرد مبتلا به سرخک می باشد و هشدار می دهد هر کسی که در طول زمان های ذکر شده در این شش محل بوده احتمال دارد در معرض این بیماری با عفونت بالا باشد:

• شنبه، 8 سپتامبر - جشنواره Skookum، استنلی پارک، 5 بعد از ظهر الی 1 صبح
• شنبه، 8سپتامبر - Aquabus از روستای المپیک تا خیابان هورنبی، شروع سفر حدود ساعت 3 صبح بوده است.
• شنبه، 8 سپتامبر - Line Canada SkyTrain از مرکز شهر ونکوور تا ایستگاه برادوی سیتی هال، ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر
• یکشنبه 9 سپتامبر - Outdoor Community Block Party ازخیابان 1188 کبک، ساعت 1 صبح تا 3 بعد از ظهر
• یکشنبه 9 سپتامبر – ایستگاه اتوبوس اصلی خیابان از ایستگاه ترمینال به برادوی، ساعت 3 صبح تا 5 بعد از ظهر
• سه شنبه 11 سپتامبر - (Noodlebox Mount Pleasant 2511 Main Street - از ظهر تا 6 بعد از ظهر

اگر کسی در این مکان ها در طول زمانهای ذکر شده بوده و واکسن سرخک را نزده است و در گذشته بیماری سرخک نگرفته است، باید فورا به پزشک مراجعه کند.

علاوه بر این، افرادی که فکر می کنند که آنها در معرض ابتلا به سرخک قرار گرفته اند و واکسن سرخک نزده اند در طی شش روز باید واکسیناسیون شوند.

میکروب سرخک از طریق تنفس و هوا منتشر می شود و علائم آن شامل تب، سرفه، آبریزش بینی و قرمز شدن چشم ها است، پس از چند روز بثورات جلدی روی پوست مشاهده می شود که از صورت شروع می شود و به روی سینه گسترش می یابد. عوارض ناشی از سرخک ممکن است شامل التهاب مغزی، تشنج، ناشنوایی، آسیب مغزی و مرگ باشد.

اگر کسی در طی تاریخهای ذکر شده در این مکانها بوده، علائم بیماری سرخک بین 15 تا 29 سپتامبر آغاز خواهد شد.

قبل از مراجعه به مطب دکتر، به منظور جلوگیری از مبتلا شدن سایر بیماران، احتیاط کنید. افراد با علائم ابتلا باید بیماری خود را به VCH Public Health با شماره 3900-675-604 گزارش دهند.

در طی چند هفته گذشته، تعداد زیادی از هشدارهای عمومی در مورد احتمال ابتلا به سرخک وجود داشته است. این مکانها شامل sailing BC Ferries، استخرهای شنا در New Westminster، فرودگاه بین المللی ونکوور و دبیرستان Maple Ridge می باشند.

زمستان آینده میتوانید با اسکی و سفر کردن به دور دنیا پول بدست بیاورید
اگر یک اسکی باز مشتاق و ماهر هستید، و به دنبال شغل جدیدی هستید به خواندن ادامه طلب بپردازید.

Ski.com به دنبال کاندیداهایی برای تجربه کردن پیست های اسکی زیادی در سراسر دنیاست.

اگر استخدام شوید، در ژانویه و فوریه 2019 با United Airlines به هفت کشور، در 3 قاره سفر خواهید کرد و در مقصدهای مختلف و در مکان های مختلف اسکی خواهید کرد. این مقاصد شامل دسترسی نامحدود به 19 پیست کوهستانی به اضافه دسترسی به بیش از 46 کوه، که شامل 20 کوه جدید برای سال 2018- 2019 میباشد.

لیست چند مکانی که به آنجا خواهید رفت:
Whistler Blackcomb and Fernie in Canada
Vail, Park City, and Breckenridge in the US
Verbier in Switzerland
Courchevel in France
Hukaba Valley in Japan
افرادی که استخدام شوند وسایلشان را از Helly Hansen دریافت خواهند کرد، و تجهیزات تصویربرداری نیز متعلق به GoPro خواهد بود. مبلغ دریافتی برای دوماه، 10هزار دلار آمریکا خواهد بود.

قبل از ثبت نام مواردی است که باید متذکر شویم.

کاندیدا باید تمایل جدی برای سفر و اقامت در تعدادی از بهترین پیست های اسکی جهان را داشته باشد. همچنین باید توانایی استفاده از تخته اسکی و اسنوبرد را داشته باشد.

Ski.com اضافه میکند که کاندیداها باید "علاقه مند به تفریحات بعد از اسکی، معاشرت با افراد محلی و ثبت تجربیات جدید باشند."

زمان ثبت نام از 4 سپتامبر تا 15 اکتبر خواهد بود.

درخواست ها باید در فرمت یک ویدئوی 60 ثانیه ای باشند که در آن توضیح داده شود چرا آنها باید انتخاب شوند و چه شایستگی هایی دارند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز