دزدیدن زن متاهل جلوی چشم شوهرش | تعرض ۳ مرد مست به زن جوان و رها کردن او در خیابان

Submitted on ش., 07/15/2023 - 02:53

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی رئیس پلیس آگاهی سمنان گفت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار توسط ۳ نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بعد متهمان وی را سوار بر یک پراید، پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به بررسی دقیق موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی نسبت به شناسایی متهمان اقدام کردند، ادامه داد: راننده خودرو که به جرم حمل مواد مخدر دارای ۱۲ سال حبس و در مرخصی از زندان به سر می‌برد، در یک عملیات منسجم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ گیلانی از اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستان خود خبر داد و افزود: ۲ متهم دیگر این پرونده که تبعه یکی از کشورهای خارجی و سابقه‌دار هستند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و هر کدام طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سمنان با اشاره به اینکه هر ۳ متهم دلیل خود از انجام این کار را مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند، اظهار داشت: شرب خمر زمینه ارتکاب جرایم خشن را در افراد ایجاد و میزان آنها را افزایش می‌دهد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز