داگ فورد در آستانه معرفی یک قرارداد مسکن جدید است: خانه های تک خانواده در تورنتو به طور فزاینده ای کمیاب می شوند

Submitted on Mon, 10/24/2022 - 20:27

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ داگ فورد متعهد شده است که مسکن های چندخانواری مقرون به صرفه تری را در سراسر استان فراهم کند و خانه های تک خانواری ممکن است به زودی به طور فزاینده ای کمیاب شوند.

تورنتو استار گزارش می دهد که به عنوان بخشی از قانون گسترده مسکن جدید، دولت فورد طرح های منطقه بندی شهرداری های محلی را لغو خواهد کرد تا اجازه دهد خانه های دوبلکس و تریپلکس بیشتری در انتاریو ساخته شود.

بر اساس گزارشات، معنای واقعی دوبلکس در املاک را می توان کوچکترین آپارتمان سرمایه گذاری دانست، یعنی یک ملک مستقل به دو واحد مستقل تقسیم می شود که هر واحد می تواند خروجی، آشپزخانه، اتاق خواب و ... خود را داشته باشد. که توسط دولت املاک اجاره ای مجوز دارد. اگر یک ملک به سه واحد مجزا تقسیم شود، آن ملک Triplex و غیره و Fourplex و غیره نامیده می شود.

یعنی اجازه ساخت واحدهای دو و سه خانوار در خانه های موجود با حفظ همان متراژ داده می شود. به گزارش تورنتو استار، گسترش یا افزودن طبقات همچنان نیازمند مجوز شورا است.

این تنها یکی از راه‌هایی است که دولت محافظه‌کار برای مقابله با بحران مسکن در نظر دارد، اما باید فکر کرد که آیا فورد برای ساکنان انتاریو کار می‌کند یا یک توسعه‌دهنده؟

همین چند هفته پیش، فورد اعلام کرد که هزینه‌های توسعه‌دهندگان را برای پروژه‌های "منطقه بندی فراگیر" که به شهرها اجازه می‌دهد واحدهای مسکونی مقرون به صرفه را در توسعه‌های جدید الزامی کنند، حذف خواهد کرد.

فورد متعهد شده است که سالانه ۱۵۰۰۰۰ خانه جدید در دهه آینده بسازد که یک چهارم آن در تورنتو و اتاوا ساخته خواهد شد. به همین دلیل، کاهش فضای سبز به یک نگرانی بزرگ برای ساکنان شهر تبدیل شده است.

روزنامه تورنتواستار گزارش داد که قانون جدید قرار است سه شنبه آینده درست پس از انتخابات شهرداری انتاریو به پارلمان ارائه شود.
آخرین اخبار، جدیدترین ویدئو، موزیک، فارم و ارسال آگهی در تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/news

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز