BMO پیش بینی کرد شاخص TSX امسال به رتبه ی ۱۷۰۰۰ می رسد

Submitted on ش., 01/12/2019 - 01:03

مدیر سرمایه گذاری بانک مونترال پیش بینی کرد که بازار سهام تورنتو Exchange S&P/TSX Composite Index در سال ۲۰۱۹ تا رتبه ی ۱۷۰۰۰ بالا برود.

با توجه به خبر گلوب اند میل، Brian Belski's کارشناس بی ام او، پیش بینی کرده است این رتبه ۱۰۰۰ رتبه از پیش بینی قبلی او پایین تر است. برایان در گزارش روز سه شنبه گفت: " نهایتا ما اعتقاد داریم که می توان رکود جهانی را در این مقیاس بزرگ متوقف کرد.

شاخص بازار سهام کانادا فرصتی عالی برای نشان دادن کاهش چشمگیر در اقتصاد و درآمد است.

به گزارش تورنتوپرشنز، رکود بازار سهام در ربع چهارم سال ۲۰۱۸ نباید نادیده گرفته شود. در مقایسه با عوامل اصلی، این کاهش بیشتر به دلیل گمانه زنی و ترس است.


TSX nearly one month of fluctuation (Globe Investor)

ما قیمت شاخص نهایی S&P/TSX index را تا آخر سال ،۲۰۱۹ ۱۷۰۰۰ پیش بینی می کنیم. اگرچه این شاخص برای TSX هنوز زیاد محسوب می شود.

برایان پیش از این پیش بینی کرده بود TSX امسال به رتبه ی ۱۸۰۰۰ برسد.

پیش بینی بازنگری شده هنوز ۱۶ درصد از شاخص جاری و ۱۹ درصد از شاخص پایان سال گذشته بیشتر است.

شاخص کامپوزیت TSX از دهه ی گذشته تغییر کرده است.

در سال ۲۰۱۸ شاخص TSX با رکود ۱۱/۶ درصد بدترین سال از سال ۲۰۰۸ به حساب می آید. آشفتگی اخیر بازار سهام، امسال مردم را نگران کرده است اما برایان اطلاعات تاریخی را ارائه داده است.

از سال ۱۹۵۶ TSX به میزان ۱۲/۳ درصد از دست داده است و این بعد از ۱۰ درصد کاهش در سال دوم داشت بود. با این وجود، این رقم مجموعا از متوسط ۶.۶ درصد بازگشتی پول بیشتر است.

The TSX Composite Index has been moving towards the past decade

برایان گفت از سال ، ۱۹۵۶ TSX هر ساله ۱۰ درصد کاهش داشته است و در سال ۲۰۰۲ بازگشتی پول منفی بوده است درحالیکه در ۹۰ درصد این سال ها بازگشتی مثبت بوده است و در ۲۹ درصد این سال ها بازگشتی بیش از ۲۰ درصد ثبت شده است. و در ۲۹ درصد این سال ها بازگشتی بیش از ۲۰ درصد بوده است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز