با بودجه ای بالغ بر ۷/۳۵ میلیون دلار، داروخانه آنلاین در کانادا به کبک هم می‌آید

Submitted on ی., 02/23/2020 - 01:30

شرکت پاکت پیلز، بعنوان تنها داروخانه آنلاین در کانادا با بودجه ای بالغ بر ۷/۳۵ میلیون دلار، در سراسر کشور از جمله کبک کار خود را گسترش می‌دهد.

این شرکت با مشارکت بیمه Pacific Blue Cross، اقدام به اجرای این برنامه خواهد نمود.

هارج سامرا، بنیانگذار و مدیرعامل این داروخانه آنلاین در کانادا گفت: ما به شما خدماتی می دهیم که مثل خیلی از داروخانه ها به پلت فروم ما بپیوندید.

وی این شرکت را در ۲۰۱۸ با راج گولیا، یک داروخانه دار در سراسر کانادا، کار آفرین و بنیانگذار RocketFuel Abhinav Gupta راه اندازی کرده است.

پس از عرضه عمومی RocketFuel، گویتا با چندین ایده و نظر به گولیا و سامرا پیوست و این سه مرد با هم شرکت پاکت پیلز را راه اندازی کردند تا بتوانند داروخانه آن لاین را در کانادا راه اندازی کنند و به بیمه گذاران کمک کنند.

مشکل بیمه گزاران کانادا این است که در استفاده از داروهای ژنریک از آمریکا عقب است. تفاوتی کاملا اساسی. ایالات متحده حدود ۹۰ درصد داروهای ژنریک را تامین می کند و این رقم در کانادا حدود ۷۰ درصد است.

شرکت پاکت پیلز پو شش می دهد همه چیز را مانند یک داروخانه معمولی که (فیزیکی) وجود دارد. عمده داروهایی که تاکنون به این داروخانه آمده برای بیماریهای مزمن بوده است.

اکنون این داروخانه آنلاین در کانادا در حال گسترش فعالیت خود در سراسر کشور است و بزودی وارد کبک و نوااسکوشیا می شود.

برای این کار این شرکت نیاز به یک دفتر بزرگ داشت بنابراین برای توسعه خود حدود ۷/۳۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.

مانیش کترترال، یکی از شرکای شرکت WaterBridge Ventures، با انتشار بیانیه ای در این رابطه گفت: شرکت پاکت پیلز در صنعت مراقبت‌های بهداشتی کانادا از طریق نوآوری و فناوری کار عظیمی کرده است.

این شرکت نقطه اتصال بیمه گران و بیماران است مخصوصا بیماران مزمن است.

شرکت در قرعه کشی برای خرید گرانترین داروی جهان

پیش بینی مرگ حدود ۴۰۰ هزار کانادایی در اثر مقاومت دارویی تا سال ۲۰۵۰

منبع: +

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز