از افزایش کارگران خارجی موقت کبک تا اتهام مرد تورنتویی به ۹۶ فقره تجاوز به کودکان

Submitted on پ., 03/02/2023 - 11:38

اخبار کوتاه از افزایش کارگران خارجی موقت در کبک تا اتهام مرد تورنتویی به ۹۶ فقره تجاوز جنسی به کودکان

وزیر کار کبک خبر داد

به گفته وزیر کار کبک، تعداد کارگران خارجی موقت در کبک در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود این روند ادامه یابد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، ژان بوله در یک کنفرانس خبری گفت که تعداد کارگران خارجی در سال گذشته از ۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر در سال ۲۰۱۹ به ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

او در جمع خبرنگاران در شهر کبک گفت که این افزایش «قابل توجه» به دلیل افزایش تقاضا از سوی مشاغل است که باید با پیری جمعیت و کمبود نیروی کار مقابله کنند.

بولت با بیان اینکه کارگران خارجی موقت زمانی با بخش کشاورزی مرتبط بودند اظهار داشت: «اکنون آنها در زمینه‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. و پیش‌بینی می‌شود با توجه به نیاز روزافزون به نیروی کار همچنان تعدادشان افزایش یابد.»

وزیر کار کبک یادآور شد: «هیئت ایمنی و بهداشت محیط کار استان در حال ایجاد گروهی است که به آموزش کارگران جدید و خارجی کمک می‌کند. و همچنین نظارت خود را بر آژانس‌های استخدام افزایش خواهد داد.»

درپی تصادف در شمال کاملوپس – بریتیش کلمبیا، سه نفر کشته و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، این حادثه صبح چهارشنبه در بزرگراه ۵ جنوب کلیرواتر رخ داد.

علت تصادف هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است.

به گفته گشت بزرگراه‌های کملوپس گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دو خودرو که در جهت مخالف یکدیگر حرکت می‌کردند، با خودروی سوم برخورد کرده و از ارتفاعی سقوط کرده‌اند.

به گفته پلیس تورنتو مردی ۳۱ ساله به ۹۶ فقره تجاور جنسی (حضوری و آنلاین) به کودکان در سراسر انتاریو متهم شد.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، پلیس تورنتو گفت که «دانیل لنگدون»، ۳۱ ساله، با نام‌های مستعار متعددی و تغییر چهره در حداقل هشت برنامه مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند اسنپ چت و تیک تاک اقدام به فریب کودکان می‌کرده است.

مطابق با گفته بازپرسان این پرونده احتمالا کوچکترین قربانی این مرد، یک بچه هفت ساله است که گفته می‌شود در یک پارک محلی مورد تعرض قرار گرفته و بزرگترین آنها نیز یک نوجوان ۱۷ ساله است.

اتهامات وارده به این متهم شامل ۳۹ فقره تجاوز جنسی، ۳۹ فقره مداخله جنسی، ۵ فقره ساختن پورنوگرافی کودکان، ۸ فقره استفاده از مواد مضر و یک فقره اغوا کردن است.

تجاوز جنسی در کانادا در سال ۲۰۲۱ به بالاترین میزان از سال ۱۹۹۶ تاکنون رسید

منابع:

کارگران خارجی موقت: thestar

تصادف در بزرگراه: thestar

تجاوز جنسی به کودکان: thestar

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز