استراحتگاه صد و پنجاه ساله ی اونتاریو با قیمت ۱۲ میلیون دلار به فروش می رسد

Submitted on Mon, 02/14/2022 - 21:15

ملکی در کنار دریاچه انتاریو که حدود ۱۵۰ سال پیش ساخته شده بود، اکنون برای اولین بار از سال ۱۹۳۶ فروخته می شود. این استراحتگاه همچنین یکی از آخرین استراحتگاه های خانوادگی در منطقه Muskoka است.

Severn Lodge در ۸۰ هکتار در منطقه دریاچه خلیج جورجیا Muskoka با بیش از ۱۲۰۰ فوت در کنار دریاچه واقع شده است. خانه اصلی آن در ابتدا در اواسط دهه ۱۸۰۰ به عنوان دفتر مرکزی یک شرکت چوب محلی ساخته شد.

پس از پایان سال‌های چوب‌برداری، این ملک به یک باشگاه اجتماعی ثروتمند در پیتسبورگ، پنسیلوانیا فروخته شد تا از آن به عنوان محل تعطیلات خانوادگی استفاده شود.

بعدها، در اوایل دهه ۱۹۲۰، گروهی از سرمایه گذاران این اقامتگاه را خریداری کردند و آن را با نام Severn Lodge در معرض دید عموم قرار دادند. پس از آن برای نزدیک به ۱۰۰ سال متعلق به خانواده Breckbill بود و اداره می شد.

بیش از یک قرن است که Severn Lodge مسافران تفریحی و تجاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. وقت آن است که خانواده سکان این اقامتگاه معروف را به نسل جدیدی بسپارند.

در حالی که هیچ قیمتی در فهرست املاک ذکر نشده است، سخنگوی Colliers Canada به blogTo گفت که آنها انتظار داشتند به قیمت ۱۲ میلیون دلار بفروشند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، این اقامتگاه در ۹۰ دقیقه از تورنتو واقع شده است و دارای ۴۸ اتاق مهمان و کلبه، یک رستوران تاریخی، یک استخر کنار دریاچه و یک ساحل شنی است.

هرکسی که علاقه مند به خرید ملک است، این پتانسیل را دارد که یک شبه جزیره مجاور به مساحت ۵ هکتار را به دست آورد که می تواند به یک کلبه تبدیل شود.

این شبه جزیره به سه قطعه تقسیم شده است که مناظر خیره کننده را احاطه کرده اند، در مجموع مساحت معادل ۶۰۰۰ فوت ساحل دریاچه را به خود تخصیص داده است.

این استراحتگاه همچنین دارای انواع امکانات رویدادهای داخلی و خارجی است، و منطقه بندی به استراحتگاه اجازه می دهد تا با ۴۲ واحد جدید دیگر گسترش یابد.

آه خدای من! کدام خریدار خوشبخت این سرزمین بی نظیر را خواهد خرید؟

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز