انتاریو اعلام کرد اکثر مردم دیگر نیازی به آزمایش PCR ندارند. قوانین اونتاریو در رابطه با ویروس اومیکرون به روز رسانی شد

Submitted on پ., 12/30/2021 - 19:17

انتاریو به‌روزرسانی الزامات آزمایش COVID-19 خود را اعلام کرد و دوره قرنطینه را برای ساکنان و کودکان کاملاً واکسینه شده از ۱۰ روز به ۵ روز کاهش داد، در حالی که آزمایش PCR با بودجه عمومی را برای افراد در معرض خطر محدود کرد.

انتاریو همچنین اعلام کرد که تاریخ افتتاح مدارس ابتدایی و متوسطه در هفته آینده چهارشنبه ۵ ژانویه خواهد بود.

در بیانیه مطبوعاتی انتاریو آمده است که در پاسخ به نوع سریع شیوع و بسیار مسری Omicron، دولت انتاریو با افسر ارشد پزشکی بهداشت مشورت کرد تا دستورالعمل‌های آزمایش و جداسازی COVID-19 را به‌روزرسانی کند. تغییرات اصلی عبارتند از:
آزمایش علائم برای گروه های پرخطر و کسانی که در محیط های پرخطر کار می کنند ارائه خواهد شد.
افراد دارای علائم منطبق با COVID-19 مثبت فرض می‌شوند و باید از دستورالعمل‌های انزوا و/یا خود نظارتی پیروی کنند.
به طور کلی دیگر آزمایش تماس های بدون علامت توصیه نمی شود، اما طبق توصیه های اداره بهداشت عمومی، تماس های پرخطر یا تماس های تایید شده یا مشکوک در محیط های پرخطر استثنا هستند.
کسانی که آزمایش آنتی ژن سریع آنها مثبت است دیگر نیازی به تایید PCR نخواهند داشت.
بر اساس آخرین شواهد علمی، در صورتی که بیماران کووید-۱۹ به طور کامل واکسینه شده باشند یا در سنین زیر ۱۲ سال هستند و علائم آنها در عرض حداقل ۲۴ ساعت بهبود یابد، باید به مدت ۵ روز قرنطینه شوند.

در کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر امروز، دکتر کایران مور، مدیر ارشد بهداشت انتاریو گفت که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد افراد آلوده به ویروس دو روز قبل و سه روز پس از ظهور علائم، مسری‌ترین افراد هستند. دستورالعمل‌های آزمایش جدید تا این لحظه منعکس می‌شوند.

وی گفت: "تاکنون، اقدامات محتاطانه انتاریو و نرخ بالای واکسیناسیون به حفظ ظرفیت بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه برای حفظ ثبات کمک کرده است. ما آزمایشات و مدیریت پرونده و تماس خود را بر روی محیط های پرخطر متمرکز خواهیم کرد، این می تواند به محدود کردن انتقال کمک کند. ، تخت های بیمارستان را برای زایمان های پرخطر نگه داریم و از دسترسی به موقع به آزمایش PCR در جایی که بیشتر مورد نیاز است اطمینان حاصل کنید. هر کسی که بیمار است باید برای محافظت از جامعه خود در خانه بماند."

اکثر بزرگسالان دارای علائم نیز نمی توانند آزمایش PCR COVID-19 رایگان دریافت کنند، مگر اینکه از یک گروه اقلیت باشند، یعنی کسانی که به دنبال مراقبت های اورژانسی در بیمارستان هستند، بی خانمان هستند، کسانی که در بخش های پرخطر آلوده به ویروس کار می کنند یا زندگی می کنند و در معرض اپیدمی هستند. وضعیت فرد یا افراد بومی ردیابی می شوند.

گزارش شده است که اولین برنامه برای بسیاری از سایت های آزمایش اخیراً برای ژانویه برنامه ریزی شده است، بنابراین تعیین وقت برای آزمایش PCR دشوار است.
روز پنجشنبه، تعداد موارد تایید شده ویروس جدید در انتاریو ۱۳۸۰۷ نفر بود که بالاترین رقمی است که تا کنون در یک روز گزارش شده است. آژانس بهداشت عمومی انتاریو گفت که به دلیل انبوه آزمایش‌ها، تعداد موارد کمتر برآورد شده است و اعداد باید با احتیاط تفسیر شوند.

توصیه های رهنمودی خاص دولت به شرح زیر است:

اگر علائم COVID-19 را دارید:
افرادی که واکسینه شده اند و کودکان زیر ۱۲ سال که علائم کووید-۱۹ را دارند، پس از بروز علائم باید به مدت ۵ روز قرنطینه شوند. اگر علائم این افراد در عرض حداقل ۲۴ ساعت بهبود یابد و تمام اقدامات بهداشتی و ایمنی عمومی مانند پوشیدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی رعایت شده باشد، پس از ۵ روز می توان به ایزوله پایان دهند.

افرادی که واکسینه نشده اند، تا حدی واکسینه نشده اند یا سیستم ایمنی ضعیفی دارند باید به مدت ۱۰ روز ایزوله شوند.

اگر در یک محیط پزشکی پرخطر کار می کنید یا زندگی می کنید (مانند بیمارستان، مراقبت های طولانی مدت، خانه سالمندان، محیط زندگی دسته جمعی)، باید به کارفرمای خود اطلاع دهید. افرادی که در این محیط ها کار می کنند یا زندگی می کنند نباید در عرض ۱۰ روز پس از شروع علائم یا تشخیص به محل کار بروند. به منظور حصول اطمینان از پرسنل کافی، کارکنان این محیط‌ها که در روزهای ششم و هفتم آزمایش PCR منفی می‌دهند، یا اگر دو آزمایش آنتی ژن سریع منفی باشد، ممکن است در روز هفتم پس از ایزوله شدن زودتر به موقعیت شغلی خود بازگردند. . لطفاً برای اطلاعات بیشتر از کارفرما یا بخش بهداشت و ایمنی شغلی خود بپرسید.

تمام افراد خانواده باید بدون در نظر گرفتن وضعیت واکسیناسیون، برای مدتی مشابه با افراد دارای علائم، ایزوله شوند. اگر علائم کووید-۱۹ را دارید، باید با افراد نزدیک به غیر از مخاطبین خانواده خود تماس بگیرید و اطلاعاتی را از Ontario.ca/exposed ارائه دهید تا به آنها اطلاع دهید. دولت افرادی را که شرایط آزمایش PCR آزمایشگاهی را دارند تشویق می کند تا این آزمایش را انجام دهند.

اگر در مورد علائم خود سؤالی دارید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی با پزشک، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا موسسه پزشکی از راه دور تماس بگیرید. اگر علائم شدیدی دارید که نیاز به مراقبت پزشکی دارد، مانند تنگی نفس یا درد قفسه سینه، با 911 تماس بگیرید.

اگر علائم کووید۱۹ ندارید اما احساس ناخوشایندی دارید، لطفاً تا زمانی که علائم شما حداقل به مدت ۲۴ ساعت بهبود یابد، ایزوله شوید.

اگر با فردی که تست COVID-19 مثبت داشته در تماس بوده اید اگر به طور کامل واکسینه شده اید، هیچ علامتی ندارید و با یک مورد مثبت زندگی نمی کنید، توصیه می شود:

خود نظارتی بر علائم به مدت ۱۰ روز از آخرین تماس با بیمار مثبت
اگر خانه را ترک می کنید، به پوشیدن ماسک ادامه دهید، فاصله خود را حفظ کنید و سایر اقدامات بهداشت عمومی را رعایت کنید
در عرض ۱۰ روز پس از آخرین تماس، از محیط های پرخطر یا افراد (مانند افراد مسن) که ممکن است در معرض خطر بیشتری برای بیماری باشند دیدن نکنید.

اگر به طور کامل واکسینه نشده اید یا سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است، باید بلافاصله پس از آخرین تماس به مدت ۱۰ روز ایزوله شوید. اگر با یک بیمار مثبت زندگی می کنید، دوره ایزوله شدن شما باید با دوره ایزوله شدن او همخوانی داشته باشد.

دولت افرادی را که واجد شرایط آزمایش هستند تشویق می کند.

اگر در محیط پر خطر زندگی می کنید، کار می کنید، مراجعه می کنید، داوطلب می شوید یا در یک محیط مراقبت پرخطر اقامت می کنید، باید به کارفرمای خود اطلاع دهید و نباید ظرف ۱۰ روز پس از آخرین تماس یا علائم، یا ظرف ۱۰ روز پس از تشخیص، از افراد در معرض خطر بازدید کنید. محیط اطراف به منظور حصول اطمینان از پرسنل کافی، کارکنان در این محیط ها این فرصت را خواهند داشت که در روز هفتم پس از ایزوله شدن، زود به سر کار بازگردند، مشروط بر اینکه آزمایش PCR منفی باشد، یا دو آزمایش آنتی ژن سریع در روز ششم انجام شود. روز هفتم منفی بود. اگر در یک محیط پرخطر زندگی می کنید، بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون باید ایزوله شوید.

اگر نتیجه آزمایش مثبت باشد، شما مبتلا به کووید-19 هستید

اگر آزمایش PCR، آزمایش سریع مولکولی یا آنتی ژن سریع شما مثبت باشد، شما کاملاً واکسینه شده اید یا زیر۱۲ سال سن دارید، بدون هیچ علامت یا علامتی تا زمانی که علائم به مدت ۲۴ ساعت بهبود یابد (یا در عرض ۴۸ ساعت در صورت علائم گوارشی)، باید ایزوله شوید.

اگر تا حدی واکسینه شده اید، واکسینه نشده اید، یا سیستم ایمنی ضعیفی دارید، باید به مدت ۱۰ روز از تاریخ علائم یا آزمایش (هر کدام که تاریخ اولیه باشد) قرنطینه شوید.

در طول این دوره، تماس های خانگی افرادی که آزمایش آنها مثبت شده است نیز باید بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون آنها، خود را ایزوله کنند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، همچنین باید به مخاطبین نزدیک خود اطلاع دهید. تماس نزدیک به کسی گفته می شود که حداقل ۱۵ دقیقه یا کمتر در فاصله دو متری شما در عرض ۴۸ ساعت قبل از بروز علائم یا مثبت شدن تست، از تجهیزات حفاظت فردی استفاده نکرده باشد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز