امیرحسین رستمی و الهام اخوان در پشت صحنه سریال دودکش ۲

Submitted on Mon, 08/09/2021 - 01:22

تصویری جالب از الهام اخوان و امیرحسین رستمی در پشت صحنه مجموعه دودکش

امیرحسین رستمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شده است. آقای بازیگرمدتی است که ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر است. از آثار هنری ایشان می توان به بازی در سریال فوقلیسانسه ها، دودکش و فیلم سینمایی یک دزدی عاشقانه اشاره کرد. در قسمت زیر تصویریاز امیرحسین رستمی و الهام اخوان در پشت صحنه سریال دودکش ۲ را قرار داده ایم. برای مشاهده اینعکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

تصویری از آقای رستمی و الهام اخوان پشت صحنه سریال دودکش.

الهام اخوان که متولد سال ۱۳۶۷ است از کودکی به بازیگری علاقه داشت و کار در این رشته را از سن۱۶ سالگی با رفتن روی صحنه تئاتر شروع کرد.

اخوان در رشته نمایش مدرک کارشناسی را دریافت کرد و بعد از آن برای کارشناسی ارشد رشتهکارگردانی را انتخاب کرد. او همچنین به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت اما اولین تجربه تصویریجدی او فیلم دو زیست به کارگردانی بروز نیک نژاد است.

او در این باره نوشته است: ” من بسیارخرسندم که در ۱۶ سالگی جسارت کردم پا بر صحنه تاتر گذاشتم… و خرسند که شاید خیلی زود نهولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید… امید که امانت دار خوبی باشم… ممنون از تک تکتون کههمراهم بودین در این مهم سینما همه ی زندگیِ منه”

اخوان درباره بازی در فیلم دوزیست به میزان گفته است: در سال ۹۸ تجربه بازی در فیلم سینمایی«دوزیست» برای من بسیار شیرین و جذاب بود، کار با بازیگرانی که برای خود صاحب سبک هستند وهمچنین بازی برای کارگردانی کار بلد برای شخص من لذتبخش بود. برزو نیک نژاد همچون دخترشمراقب من بود، من بازیگر کم سابقه‌ای در سینما هستم و در بسیاری از مواقع شاید کم می‌آوردم ونمی‌توانستم برخی سختی‌ها را تحمل کنم، اما نیک‌نژاد به عنوان یک کارگردان همواره به من دلگرمیمی‌داد و باعث می‌شد نخستین تجربه جدی سینمایی خود را پشت سر بگذارم.

اینستاگرام و دوات آنلاین

منبع
niksalehi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز