اجاره آپارتمان در منطقه تورنتو در حال حاضر نزدیک به ۵۰ درصد بیشتر از شروع سال ۲۰۲۱ است.

Submitted on س., 10/11/2022 - 18:20

اجاره آپارتمان در منطقه تورنتو در حال حاضر نزدیک به ۵۰ درصد بیشتر از شروع سال ۲۰۲۱ است.
بر اساس گزارش اجاره منطقه تورنتو که توسط TorontoRentals.com منتشر شده است، متوسط ​​اجاره یک آپارتمان در تورنتو در ماه آگوست به ۲۹۴۳ دلار رسید که حدود ۶۰۰ دلار نسبت به ابتدای سال گذشته افزایش یافته است. اوایل سال گذشته، میانگین اجاره ماهانه یک آپارتمان در شهر تورنتو کمتر از 2100 دلار بود. اما در آن زمان، بازار اجاره تحت تاثیر همه گیری بود. اما با این وجود، میانگین اجاره ماهانه در حال حاضر جهش ۹/۱ درصدی نسبت به سطح قبل از همه‌گیری ۲۷۱۵ دلار در آگوست ۲۰۱۹ دارد.

"بزرگترین عامل پشت چنین افزایش شدید اجاره بها، تصمیم بانک مرکزی برای افزایش نرخ بهره است که منجر به افزایش هزینه های مالکیت ملک شده است. با افزایش بیشتر نرخ بهره در آینده، انتظار تقاضای بالا در بازار اجاره بها می رود. تقاضای بالا همراه با کمبود مسکن استیجاری باعث خواهد شد که در ماه‌های آینده، سطح اجاره‌ بها مجدداً افزایش یابد.»

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، با نگاهی به منطقه بزرگ تورنتو، متوسط ​​اجاره بها برای انواع خانه ها در ماه آگوست به ۲۵۲۸ دلار رسید که افزایش سالانه ۲۱ درصدی را نشان می دهد. در عین حال، این چهارمین ماه متوالی است که اخیراً اجاره بها در GTA افزایش یافته است که نسبت به ماه قبل ۲/۷ درصد افزایش یافته است.

و در طول یک سال و نیم گذشته، به نسبت خانه ی بزرگتر، اجاره بها سریعتر افزایش یافته است.

اجاره ماهانه یک آپارتمان استودیویی در ماه آگوست ۱۷۷۱ دلار بود که ۲۲ درصد از پایین ترین سطح آن در اوایل سال ۲۰۲۱ افزایش داشت. آپارتمان های یک خوابه ۱۹/۶ درصد افزایش یافت و به ۲۰۹۳ دلار رسید. اجاره ماهانه یک دو خوابه ۲۶/۳ درصد افزایش یافت و به ۲۱۷۵ دلار رسید.

اجاره یک آپارتمان سه خوابه یا بزرگتر در ماه آگوست به ۳۳۳۷ دلار رسید که بیش از ۲۵ درصد نسبت به پایین ترین سطح در طول همه گیری جهانی افزایش داشت.

از دیدگاه جوامع مختلف در تورنتو، منطقه Bay Street Corridor تورنتو با متوسط ​​اجاره ماهانه ۲۷۷۹ دلار، بالاترین اجاره را در بین تمام انواع آپارتمان ها دارد. در عین حال اجاره آپارتمان های یک خوابه در این منطقه با میانگین ۲۴۶۰ دلار بالاترین میزان در شهر است.

گران ترین مکان برای اجاره یک آپارتمان مجردی در منطقه پرتغال کوچک با میانگین ۱۹۵۱ دلار در ماه است. بالاترین اجاره آپارتمان دو خوابه در منطقه کاسا لوما با ۳۵۶۷ دلار در ماه است.

گران ترین مکان برای اجاره یک آپارتمان سه خوابه در نزدیکی Yonge-St. Clair با ۴۸۰۵ دلار در ماه است.

برعکس، ارزان ترین مکان برای یک آپارتمان مجردی در منطقه کنزینگتون Kensington با اجاره ماهانه ۱۳۹۰ دلار است. آپارتمان های یک، دو و سه خوابه در نزدیکی O'Connor-Parkview در تورنتو، به ترتیب با ۱۴۷۸ دلار، ۲۰۰۱ دلار و ۲۴۷۷ دلار در ماه ارزان ترین آپارتمان ها هستند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز