احتمال کمبود گاز به دلیل متوقف شدن قطارهای باری در اقصی نقاط کانادا

Submitted on جمعه, 02/14/2020 - 19:34

با ادامه اعتراضات علیه احداث خط لوله انتقال گاز در قلمرو موروثی بومیان «وت – سو- وتن» Wetʼsuwetʼen حرکت قطارهای مسافربری و باری در سراسر کشور مختل شده.

کمپانی Superior Propane  که بزرگترین تامین کننده گاز پروپین در کاناداست صبح جمعه پیش بینی کرد اگر نقل و انتقال گاز در شبکه راه آهن سراسری کانادا همچنان متوقف بماند، کمبود جدی سوخت در بازارهای مرکزی و شرق کانادا پدید آید.

 

این کمپانی در بیانیه ای که روز جمعه بیرون داد می گوید کمبود ذخیره  بر مشتریان این کمپانی و تمامی  صنعت انرژی تاثیر می گذارد.

گرگ مک کاموس Greg McCamus  رئیس این کمپانی گفت این کمپانی قادر به نقل و انتقال واگنهای باری حامل گاز به مرکز و شرق کانادا و به مشتریانش، که برای گرمایش و انرژی خانه شان به آن نیاز دارند، و مزارع و بیمارستانها و غیره نخواهد بود.

کمپانی Superior می گوید مشغول اولویت بندی براساس نیازهای اساسی است ولی اگر خطوط راه آهن به زودی باز نشوند، مجبور به کم کردن میزان انتقال خواهد شد.

یادآور می شود همه سرویسهای قطار شبکه CN در شرق تورنتو متوقف شده.

رئیس کمپانی سوپریور می گوید بیست و چهار ساعته در تلاش هستند تا میزان حمل گاز پروپین از طریق جاده ها را افزایش دهند ولی به زودی از برآوردن همه تقاضاها بازخواهند ماند.

وی از همه مقامات و مراجع دولتی در همه سطوح خواست تا کاری کنند که عملیات حمل گاز از طریق راه آهن دوباره برقرار شود.

منبع
salamtoronto

بیشترین بازدید اخبار امروز