افزایش فروش خانه GTA در ماه دسامبر، دفتر املاک و مستغلات انتظار دارد در سال ۲۰۲۴ قیمت خانه دوباره افزایش یابد

Submitted on پ., 01/04/2024 - 20:39

فروش خانه در منطقه تورنتو بزرگ ۱۱/۵ درصد نسبت به دسامبر ۲۰۲۲ افزایش یافته است و میانگین قیمت خانه 1,084,692 دلار است که ۳/۲ درصد نسبت به دسامبر ۲۰۲۲ افزایش یافته است. هیئت املاک و مستغلات تورنتو می گوید انتظار می رود بازار مسکن که سال گذشته به دلیل عدم توان خرید رکود داشت، در سال ۲۰۲۴ بهبود یابد.

هیئت املاک و مستغلات تورنتو گفت که 3,444 فروش خانه در ماه گذشته، مجموع فروش سالانه را به 65,982 رساند، که فروش کل برای سال ۱۲/۱ درصد نسبت به سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است، یک سال پس از آن که بسیاری از خریداران برنامه های خود را به دلیل نرخ بالای وام مسکن متوقف کردند.

متوسط ​​قیمت خانه در پایان سال 1,084,692 دلار بود که نسبت به ماه دسامبر 2022 3.2 درصد افزایش داشت. فهرست های جدید در دسامبر ۶/۶ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش یافت و از ۴۱۶۱ به ۳۸۸۶ رسید.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، جیسون مرسر، تحلیلگر ارشد بازار هیئت املاک و مستغلات، گفت افرادی که در سال گذشته توانستند خانه بخرند، از انتخاب بیشتری بهره مند شدند و بسیاری از آنها می توانستند در مورد قیمت های فروش پایین تر مذاکره کنند.

او گفت که کاهش هزینه های وام مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ می تواند شرایط بازار را سخت تر کند و در نهایت قیمت ها را بالاتر ببرد.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز