افراد با درآمد متوسط ​​در این ۷ شهر کانادا هنوز هم می توانند خانه بخرند

Submitted on س., 08/08/2023 - 20:22

اکنون که کانادایی‌های با درآمد متوسط ​​در برخی از شهرهای بزرگ برای تامین هزینه مسکن با مشکل مواجه هستند، مردم برای تهیه مسکن به کجا می‌روند؟

مطالعه جدیدی توسط Zoocasa انجام شده است که شهرهای دارای مسکن مقرون به صرفه را شناسایی می کند.

Zoocasa مقرون به صرفه بودن مسکن را در ۱۷ بازار عمده املاک و مستغلات کانادا مورد مطالعه قرار داد و دریافت که در ۱۰ مورد از آنها، افرادی که درآمد متوسطی دارند، نمی توانند خانه ای با قیمت متوسط ​​بخرند، از جمله شهرهای غیر قابل تقبل شهرهای بزرگی مانند تورنتو، ونکوور و اتاوا.می باشد.

با این حال، خریداران ممکن است در جای دیگری شانس پیدا کنند.

ارزان ترین قیمت ها کجاست؟
به گفته Zoocasa، سنت جان، نیوبرانزویک، مقرون به صرفه ترین شهر برای مسکن است.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، متوسط ​​درآمد در شهر Atlantic city 79000 دلار کمتر از سایر بازارها است، اما میانگین قیمت خانه در اینجا 291000 دلار است که بسیار کمتر از آستانه متوسط ​​​​365000 دلار است.

شهر دیگری با مسکن مقرون به صرفه، رجینا، ساسکاچوان است. به عنوان پایتخت ساسکاچوان، متوسط ​​قیمت خانه در اینجا 318700 دلار است و بالاترین آستانه قیمت مسکن برای گروه با درآمد متوسط ​​429457 دلار است. تفاوت بین این دو حدود 111000 دلار است که شهری است که میانگین قیمت خانه در آن کمتر از محدوده مقرون به صرفه افراد با درآمد متوسط ​​است.

وینیپگ، ساسکاچوان، ادمونتون، شهر کبک و جزیره پرنس ادوارد نیز در دسترس افراد با درآمد متوسط ​​قرار دارند.

ارزان ترین قیمت مسکن کجاست؟
به گفته Zoocasa، متوسط ​​قیمت خانه در ونکوور و تورنتو بیش از ۱ میلیون دلار است، به این معنی که برای کسی که درآمد متوسطی در آن شهرها دارد، سخت است که خانه‌ای با قیمت متوسط ​​داشته باشد.

تحقیقات نشان می دهد که ساکنان شهرهایی که بالاترین درآمد متوسط ​​را دارند نیز برای خرید خانه با مشکل مواجه هستند.

اتاوا با 106240 دلار بالاترین درآمد متوسط ​​را دارد، اما این مطالعه خاطرنشان کرد که «خرید خانه در این شهر ممکن است با قیمت‌های متوسط ​​فعلی هنوز از دسترس خارج باشد» و میانگین قیمت خانه 160000 دلار بالاتر از میانگین درآمدی است که بتوان با آن خانه خرید.

در ویکتوریا و کلگری، شهرهایی با درآمد متوسط ​​دوم و سوم، قیمت متوسط ​​خانه نیز برای این دسته از مردم گران است.

روش های آماری
لازم به ذکر است که میانگین درآمد خانوار در آمار تحقیق فوق از اداره آمار کانادا می آید.

حداکثر مقرون به صرفه بودن برای یک خانوار با درآمد متوسط ​​با یافتن میانگین درآمد ماهانه خانوار و سپس با استفاده از چرتکه ی اسکوشیا بانک «ماشین حساب چه می توانم بپردازم»، با فرض نرخ بهره ۵/۰۴ درصد و دوره استهلاک ۲۵ سال محاسبه می شود.

داده های میانگین قیمت خانه از انجمن املاک و مستغلات کانادا می آید.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز