38% جوانان کانادایی به سوی ورشکستگی می روند. آنها فکر می کنند که باید صرفه جویی کنند و برای غذا خوردن در رستوران محتاط باشند !

Submitted on چ., 07/31/2019 - 11:38

در این زمانی که دوره ی مادیگرایی است آیا شما تا به حال خواسته اید چیزی را بخرید که قدرتش را نداشته اید؟

شاید شما نباید برای نوشیدن بیرون بروید اما وقتی برای نوشیدن شراب و غذا در رستوران تصمیم می گیرید، پول بسیاری هزینه می کنید؟

اگر شما به اندازه ی کافی خوش شانس نیستید و هر دو مورد بالا را رعایت نمی کنید پس باید به شما بگویم فقط شما یک نفر نیستید. بنا بر آخرین نظر سنجی توسط Manulife Bank بسیاری از کانادایی ها متولد ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۰ با بحران قرض مواجه هستند که دلیل آن مصرف بیش از حد می باشد !

اخیراً مطالعه ی Manulife Bank of Canada نشان داد که تقریباً یک سوم کانادایی ها پول را سریع تر از آنچه به دست می آورند خرج می کنند.

در این سن مصرف با اینگونه تبلیغ که زندگی «فقط یکبار است پس بی مهابا خرج کنیم»، به آسانی جوانان با این تفکر ورشکست می شوند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، به این دلایل ۳۸٪ کانادایی ها گفتند که به اندازه ی کافی پول برای هزینه های زندگی ندارند، ۱۲٪ از آنها گفتند که قرض مستقیماً به مسافرت های گرانقیمت با دوستان و بستگانشان در ارتباط است. ۳۳٪ مقروضین متولدین سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ گفتند که به دلیل انگیزه ی خرید داشتن احساس گناه می کنند.

Rick Lunny، مدیر و CEO بانک Manulife تأیید کرد که اگرچه این تنها نماینده ی عده ای از کانادایی ها می باشد ولی حتماً تأثیری منفی بر سلامت روان خواهد داشت و باعث می شود که مردم احساس کنند که اهداف اقتصادی شان قابل فهم نیست.

مسئول بانک گفت: متولدین سال های ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۰ هم اکنون در سن خرید خانه و ازدواج هستند. خرید خانه و ازدواج هر دو مستلزم هزینه ی پول می باشند و به این دلیل که
خرید خانه در طول تاریخ بسیار گران بوده است و هزینه های نگهداری کودک بیش از تورم بالا می رود. بنا بر این می توان گفت که سلامت اقتصادی کانادا در بحران است.

بنا بر کاهش قرض، کانادایی هایی باید در خوردن و خرید صرفه جویی کنند تا بار مالی خود را کاهش دهند.

این مطالعه به این نتیجه رسید که متولدین بین سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ بیشتر خورد و خوراک خود را قربانی قرض هایشان می کنند . این افراد وقتی بیرون می روند کمتر غذا می خرند. این افراد اکثراً بالای ۳۵ سال دارند. مردان و افراد بالای ۳۵ سال با کاهش مسافرت از قرض های خود می کاهند. زنان دو برابر مردان می توانند به خرید اقلام غیر ضروری پایان دهند تا اینکه قرضشان کاهش یابد.

اگرچه مصرف و مصرف بیش از حد دلیل اصلی زیر بار قرض رفتن است ولی مالیات سنگین و اجاره های بالا ناگزیر بر زندگی کانادایی ها تأثیر گذاشته است. شاید زمستان اقتصادی حقیقتاً دور نیست.شاید اینطور باشد!
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز