کنایه فلاحت پیشه به نصب 500 دوربین در ورزشگاه آزادی

Submitted on ی., 09/30/2018 - 20:07

کنایه فلاحت پیشه به نصب 500 دوربین در ورزشگاه آزادی
حشمت الله فلاحت پیشه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز بیان کرد: جمعه گذشته یکی از مسئولین با افتخار گفت ۵۰۰ دوربین در ورزشگاه آزادی نصب شده است تا دخترهای پسر نما را هنگام ورود بازداشت کنند. دوشنبه قبل از آن زمانی که با حسرت مشغول بررسی حادثه تروریستی اهواز بودم به این فکر می کردم که حتی اگر یکی از آن دوربین‌ها فضای پشت جایگاه را پوشش می‌داد اینگونه قلب ایران به درد نمی‌آمد. مواظب باشید راه را به انحراف نرویم. مشکل اصلی کشور نه تحریم خارجی است و نه کمبود بودجه داخلی بلکه مشکل عفلت از راهبرد جنگ سردی است که دشمنان علیه ما طراحی کردند.

سوال مهم عباس عبدی از ولایتی: می‌خواهید ایران را یمن کنید؟
عباس عبدی در واکنش به سخنان اخبر ولایتی در خصوص الگو قرار داد مردم یمن نوشت: آقای ولایتی محتاط سخن بگویید. بطور معمول دوست ندارم وارد موضوعات شخصی افراد شوم و شخصیت آنان را خطاب قرار دهم. ولی سخنان اخیر آقای ولایتی مثل تیر به قلب هر خواننده‌ای فرو می‌رود.
آخر آقای محترم!داشتن حداقلی از انصاف هم خوب چیزی است.هنوز گفتگوی ایشان در باره خانه هزارمتری کنار کاخ سعدآباد در یادها هست،و این که چگونه با رمل و اسطرلاب سعی شده بود که آن رانت بزرگ که اکنون دهها میلیارد ارزش دارد کم اهمیت جلوه داده شود.
بعدش درباره مدیریتهای متعددخانوادگی نیز سکوت کردند حالا مردم رابه نان خشک خوردن دعوت می‌کنند؟مردم نیازی به این توصیه‌هاندارند اگرلازم باشد آن‌قدر شرف دارندکه از خودشان دفاع کنند ولی این دفاع،منحصربه دفاع دربرابر دشمنان خارجی نمی‌شود که باید وضعیت خیلی‌ها رادر داخل هم بررسی کرد.
اگر جایی بود که درباره افراد سوال می‌کردند و پاسخ می‌گرفتند؛ شاید امروز این قدر از کسانی نمی‌شنیدند که در عمرشان نه یک روز مبارزه کرده‌اند و نه جنگ. اگر منظورشان از این که گفته‌اند وضعیت ما بهتر از دیگران است وضعیت خودشان است کاملا درست است.

ولی اگر منظورشان وضعیت مردم است شاید در مقایسه با یمن حرفشان درست باشد. نکند می خواهند ایران را یمن کنند؟ بعلاوه مردم با لُنگ زندگی کنند و سعودی ها از دست انان عاجز شوند که چه بشود؟ که ایشان دهها پست و مقام داشته باشد؟

سردار فدوی: اروپایی‌ها عددی نیستند
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اروپایی‌ها عددی نیستند که بخواهند درباره موشک‌های ایران حرف بزنند. آن‌ها اصلا چه کاره هستند که بخواهند از این غلط‌ها کنند.سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ادعا‌های رئیس جمهور آمریکا درباره تحولات در خلیج فارس، گفت: آنچه مسلم است آمریکایی‌ها باید از منطقه غرب آسیا بروند و زودتر از همه باید از خلیج‌فارس بروند. نشانه این موضوع هم این است که آمریکایی‌ها مودب‌تر و حرف‌گوش‌کن‌تر شده اند.

دادگستری فارس: اتهام حاجتی فقط ارتباط با بهائیان نیست
علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین جزئیات پرونده مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز را تشریح کرد و گفت: اخبار منتشره مبنی بر آزادی این فرد تایید نمی‌شود. وی با اشاره به موارد اتهامی عضو بازداشتی شورای شهر بیان کرد: در در این مورد از قاضی سوال کردم؛ صرفنظر از اینکه این فرد با یک فرقه ضاله ارتباطی داشته است، یا از این فرقه ضاله دفاعی کرده است یا خیر، اتهامات دیگری در سایر جرائم عمومی علیه وی مطرح است که قاضی در حال تحقیق در این خصوص می‌باشد. این مقام عالی قضایی در استان فارس همچنین با اشاره به جو سازی‌ها و غوغا سالاری‌های روز‌های گذشته ضد انقلاب و برخی در داخل در این مورد تاکید کرد: جو سازی‌ها هیچ تاثیری در روند رسیدگی به این پرونده نخواهد داشت و اجازه دخالت در این پرونده را نخواهیم داد و کسی حق ندارد در تصمیم قاضی که کاملا مستقل می‌باشد دخالت کند، این پرونده در چارچوب قانون رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی توجهی به غوغاسالاری و تبلیغات سیاسی نخواهد کرد.

مالزی هم جا زد
نخست وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور بنا به تحریم‌های آمریکا، روابط تجاری خود با ایران را کاهش می‌دهد و یا به طور کامل متوقف می‌سازد.به گزارش روزنامه مالای میل، مهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی درباره عدم دادوستد با ایران اینگونه گفت: ما از این مسئله رنج خواهیم برد اما ما با باقی شرکای تجاریمان دادوستد می‌کنیم تا از شدت این مسئله بکاهیم.به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، چندی پیش در جلسه شورای امنیت تهدید کرد که هر کشوری که به روابط تجاری خود با ایران ادامه دهد، عواقب این کارش را خواهد دید.

بسته حمایتی دولت جایگزین یارانه‌ها می‌شود
سلمان خدادادی در تشریح جزییات بسته حمایتی دولت از مردم، گفت: قرار بر این شده است که دولت ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده و کارت آنها را شارژ کرده و برای هر کدام از آنها یک بسته حمایتی در نظر بگیرد و این روند جایگزین طرح هدفمندسازی یارانه‌ها خواهد شد. نماینده مردم ملکان، در انتقاد از این نوع اقدامات در جهت حمایت از بخشی از افراد جامعه، ادامه داد: در این مورد یک ناهماهنگی و پراکندگی وجود دارد، کما اینکه پیش از این هم ماهانه ۱۱۰۰میلیارد تومان بابت یارانه بدون تعیین جامعه هدف صورت می‌گرفت و مشخص نبود که در این زمینه به وضعیت همه افراد رسیدگی شده است یا نیازمندان شناسایی شده‌اند یا اینکه جامعه هدف در جریان این موضوع هستند که از این طریق تحت پوشش قرار دارند؟/ایلنا

طبق چه شرایطی ایران از برجام خارج می‌شود؟ ظریف پاسخ داد
واشنگتن پست به نقل از وزیر امور خارجه ایران نوشت، در صورتی که مکانیسم ویژه اروپا برای حفظ توافقنامه هسته ای کارایی نداشته باشد، ایران از این توافقنامه خارج می شود. ظرف گفته است: ایران قصد دارد با فروش نفت و انجام معاملات بین المللی به جای دلار با سایر ارزها، با تحریم های آمریکا بر فروش نفت کشور مقابله کند. مکانیسم اصلی، حذف دلار است./ خبرآنلاین

منبع
tabnak
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز