چه کسی گفته است بازار املاک سرد است؟ این بنگلو ی معمولی طی ۶ روز فروش رفت!

Submitted on چ., 06/05/2019 - 19:43

اخیراً هیچ خبر خوبی درباره ی بازار املاک وجود ندارد. شاخص قیمت بانک ملی (Teranet/National Bank Composite House Price Index) نشان می دهد که اساساً در قیمت ملی خانه در ماه آپریل امسال نسبت به ماه مارچ تغییری رخ نداده است. به غیر از سال ۲۰۰۹ به علت بحران اقتصادی جهانی، برای بار اول بعد از ۲۱ سال، هیچ افزایشی در قیمت خانه در ماه آپریل رخ نداده است. در ماه آپریل شاخص کامپوزیت برای ۸ ماه متوالی افزایش پیدا نکرد و کاهش ۱/۷٪ داشته است.

اما اخیراً بنا بر اخبار گلوب و میل، تنها چند روز گذشته یک خانه ی معمولی توسط کمپانی Royal Real Estate طی شش روز با قیمت خوب نزدیک به ۹۰۰ هزار دلار فروخته شد


(Royal LePage Estate Realty)

گزارش ویژه ی بازار املاک گلوب و اند میل گفت که این خانه حقیقتاً معمولی است. و پیشینه ی صد ساله دارد، زمین این خانه بزرگ نیست و مساحتش ۲۵×۵۶ فوت است. این خانه از سمت چپ به دیوار خانه ی همسایه چسبیده است و خانه ی مستقل به حساب نمی آید، و می توان آن را نیمه مستقل به حساب آورد.

خانه ای که در سال ۲۰۰۹ یعنی ده سال پیش ۳۴۵۰۰۰ دلار فروخته شده بود هم اکنون به قیمت ۸۶۱۰۰۰ دلار فروخته شد و فروشنده ی خانه از این معامله منفعت برد. علاوه بر این، قیمت پیشنهادی صاحبخانه ۷۹۹۹۰۰ دلار بود و به بیش از ۶۰۰۰۰ دلار فروخته شد.

به گزارش تورنتوپرشنز،‌ مشاور املاک مربوطه گفت که نکته ی فروش خوب این خانه موقعیت مکانی اش بوده است. Dundas St West در تورنتو در منطقه شلوغ مرکز شهر قرار دارد.

از نقطه نظر خریدار، اگر شما با این پول کاندو بخرید فضایی که خواهید داشت به اندازه ی کافی بزرگ نخواهد بود و به اندازه ی خانه، محیط زندگیتان خصوصی نخواهد بود. این خانه نه تنها حیاط زیبایی دارد بلکه راه پله ها شما را به یک فضای ۳۰۰ اسکویر فوتی پشت بام می رساند که فضای خوبی برای فعالیت است.

اگرچه این خانه از بیرون نمای فوق العاده ای ندارد ولی صاحب این خانه فکر و پول زیادی برای طراحی داخلی صرف کرده است، اطاق نشیمن و نهارخوری از یکدیگر جدا هستند.
تورنتوپرشنز

(Royal LePage Estate Realty)


(Royal LePage Estate Realty)

آشپزخانه ی این خانه نیز مدرن می باشد

این بنگلو یک زیرزمین کوچک دارد که فضای اضافی را برای صاحب جدیدش فراهم می آورد.

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز