چه بر سر بازار املاک آمده است؟ خانه ای چهار خوابه در نزدیکی خیابان یانگ به قیمت ۱ دلار به فروش گذاشته شده است

Submitted on Mon, 11/11/2019 - 20:53

باورنکردنی به نظر می رسد.! خانه ای ۴ خوابه در تورنتو درنزدیکی خیابان یانگ، اخیراً به قیمت ۱ دلار لیست شده است.

CTV گزارش می دهد این خانه در 51 Soudan Avenue واقع شده است و در نزدیکی خیابان یانگ و اگلینگتون است. این خانه تنها ۱۴ روز در بازار بوده است و هم اکنون ارزان ترین خانه ی موجود در تورنتو می باشد.

کسانی که با این محل آشنا هستند می دانند که تنها تا ایستگاه مترو ۵ دقیقه فاصله دارد. دستیابی به اتوبوس بسیار آسان است و نزدیک مدرسه می باشد. این خانه ی مستقل همچنین یک
حیاط دارد و استراتژی مستغلات می گوید این خانه برای خانواده های دارای فرزند بهترین انتخاب است.

ولی تفکر اینکه صاحب این خانه می خواهد واقعاً آن را ۱ دلار بفروشد، بسیار ساده لوحانه است. این فقط یک ترفند و استراتژی فروش است.

Terry Min، مشاور املاک رویال گفت که فروشنده قیمت را تا حد ممکن پایین آورده است و می خواهد عکس العمل بازار را ببیند. در حال حاضر صاحبخانه و مشاور املاک سؤالات زیادی دریافت کرده اند اما بیشتر مردم در مورد این قیمت کنجکاو هستند.

مشاور املاک می گوید خریداران بالقوه می توانند تا ۲۱ اکتبر پیشنهاد خود را اعلام کنند. اگر در آن زمان قیمت درخواستی قابل قبولی دریافت نکردید، قیمت درخواستی به قیمت منطقی تری تغییر خواهد کرد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، Min همچنان گفت قیمت درخواستی ۱ دلار به درخواست فروشنده بوده است و خود وی هم مطمئن نبوده است که این استراتژی مؤثر واقع خواهد شد یا نه. « زمانی که بازار در مورد قیمت تصمیم بگیرد، قیمت معامله اغلب از ارزش بازار کمتر خواهد بود.»

بنا بر رکورد موجود در سیستم Toronto MLS، قیمت متوسط خانه در ماه اکتبر امسال ۹۵۲۳۱۱ دلار بوده است و قیمت متوسط خانه ی چهار خوابه ۱/۷ میلیون دلار بوده است.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز