پیش از سرد شدن هوا به باغ گل Andrew’s Scenic Acres در انتاریو سر بزنید و گل های مورد علاقه خود را بچینید

Submitted on ش., 09/29/2018 - 19:35

پیش از سرد شدن هوا به باغ گل Andrew’s Scenic Acres در انتاریو سر بزنید و گل های مورد علاقه خود را بچینید
با وجود فرا رسیدن پاییز، هوا همچنان تابستانی بوده و در عین حال که کم کم برای مراسم شکرگزاری و هالووین آماده می گردید، بد نیست کمی هم با گل های تازه، خانه خود را تزیین کرده و به آن روح بخشید.

خوشبختانه، مزرعه ای بی نظیر و خیره کننده به نام Andrew’s Scenic Acres در انتاریو وجود داشته که در آن قادر خواهید بود گل های انتخابی خود را چیده و دسته گل خاص خود را بپیچید.

فصل گل این باغ زیبا هنوز به اتمام نرسیده و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر این باغ دارای گل های آفتابگردان، گلادیالوس و کوکب بوده که تا آغاز فصل سرما موجود می باشد.

این مزرعه در شهر میلتون، انتاریو واقع بوده و تنها یک ساعت تا تورنتو، 5 ساعت تا اتاوا، 3 ساعت تا کینگستون و 1.5 ساعت تا لندن فاصله دارد که مطمئنا ارزش این سفر را خواهد داشت.

اما چیدن گل تنها مزیت این مزرعه نبوده و چیدن کدو تنبل که از 22 سپتامبر آغاز گشته، برداشت سیب، واگن سواری در مزرعه، چشیدن شراب های بی نظیر در کارخانه شراب سازی، شیرینی پزی مملو از انواع و اقسام شیرینی ها و خیلی چیز های دیگر این مزرعه را به مزرعه ای بی نظیر تبدیل کرده است!

چنانچه به دنبال گردشی پاییزی می باشید، این مزرعه را به شما پیشنهاد می دهیم که در آن قادر خواهید بود برای معشوقه خود دسته گلی تازه چیده، یک کدو تنبل برای هالووین، و یک سبد سیب برای پای سیب مراسم شکرگزاری برداشته و سپس روی تلی از کاه نشسته، شراب و شیرینی میل کنید و از زندگی لذت ببرید! چه بهتر از این!

شرکت اوبر کانادا جهت تحویل غذا استخدام میکند!
شرکت اوبر در کانادا در راستای سهولت و رفاه حال مشتریان تصمیم به استخدام افرادی برای دلیوری غذا دارد لذا برخورداری از شرایط زیر برای افراد متقاضی الزامی است:

1. عدم وجود شرایط برای مدل و سال ماشین؛
2. انتخاب رستوران از سوی شرکت اوبر می باشد پذیرش یا عدم پذیرش به انتخاب شما است؛
3. تحت هیچگونه شرایطی سفارشی که بر عهده گرفته اید را لغو نکنید چراکه امتیاز منفی ثبت خواهد شد؛
4. درآمد این کار به صورت پورسانت و ساعتی می باشد هر میزان ساعت کاری بیشتر باشد درآمد هم بیشتر خواهد بود؛
5. در هر زمان که اراده کنید می توانید همکاری خود را با این شرکت فسخ کنید؛
6. برای همکاری با ما، از زمان صدور گواهینامه باید یکسال گذشته باشد؛
7. برای دریافت هدیه می بایست 40 تحویل غذا رفته باشید در غیر این صورت مشمول دریافت هدیه نخواهید شد؛
8. ساعت و منطقه کار به انتخاب شما است؛
9. به شایع پراکنی ها توجه نکنید اوبر برای این کار جوایزی در نظر گرفته است؛
10. در صورت تمایل اینجا کلیک کنید تا از برندگان خوش شانس جوایز 100 تا 1500 دلاری شوید؛
11. برای دریافت جایزه داشتن معرف الزامی است؛
12. همکاری با اوبر می تواند به عنوان شغل دوم باشد؛
13. هر میزان کارکرد شما بیشتر باشد میزان پرداختی ها نیز دو برابر خواهد شد. مثلا اگر روزی 5 دلار کار کنید، دو برابر آن یعنی 10 دلار به حسابتان منظور خواهد شد؛
14. برای دریافت هدیه اول محدودیت زمانی وجود ندارد شرایط به گونه ای است که 40 سفر دلیوری را می توانید ظرف مدت 6 ماه یا بیشتر بروید؛
15. تمام ساعات برای دلیوری زمان خوبی است اما بیشتر حجم سفارش در تایم های شلوغ صبحانه و ناهار می باشد که درآمد خوبی دارد.

افزایش قیمت مسکن اتاوا تا کجا ادامه خواهد داشت؟
بر اساس آخرین آمار انجمن املاک و مستغلات کانادا (CREA)، بازار مسکن شهر اتاوا نسبت به دیگر شهرهای انتاریو با افزایش چشمگیر قیمت مواجه بوده.

طبق آمار منتشرشده از سوی CREA قیمت خانه ها در ماه اوت امسال نسبت به ماه اوت درسال گذشته 7.1 درصد افزایش یافته است.

قیمت یک خانه دو طبقه، نسبت به سال گذشته 8.2 درصد افزایش یافته است.

بن رابیدوکس، مشاور ارشد North Cove، یک شرکت تحقیقاتی در زمینه املاک و مستغلات، بیان کرد: در سال های گذشته بازار املاک و مستغلات اتاوا چنین رشدی که در جنوب انتاریو اتفاق افتاده را، مشاهده نکرده بود.

افزایش قیمت مسکن اتاوا بیشتر از چندین شهر دیگر در استان است. قیمت خانه ها در منطقه تورنتوی بزرگ به میزان 6.6 درصد در منطقه نیاگارا 5.5 درصد در گوئلف 1.4 درصد افزایش یافته است.

دو منطقه همیلتون و برلینگتون با افزایش قیمت 7/2 درصدی از اتاوا سبقت گرفتند.

رابیدوکس ذکر کرد که قیمت ها در جنوب انتاریو طی چند سال گذشته نسبت به درآمد مردم افزایش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد وضع کنونی در صورتی می تواند تغییر کند، که نرخ بهره به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابد و یا اینکه افزایش ناگهانی عرضه به وجود آید، اما وی پیش بینی میکند که قیمت ها طی چند ماه اینده افزایش بیشتری هم خواهند داشت.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز