پیروزی بزرگ داگ فورد: موافقت دادگاه عالی انتاریو با کاهش تعداد اعضای شورای شهر

Submitted on چ., 09/19/2018 - 20:31

پیروزی بزرگ داگ فورد: موافقت دادگاه عالی انتاریو با کاهش تعداد اعضای شورای شهر
تورنتو- دادگاه عالی انتاریو با صدور حکم به نفع دولت محافظه کار داگ فورد، زمینه را برای کاهش تعداد اعضای شورای شهر تورنتو فراهم کرد. این در حالیست که انتخابات شهرداری تورنتو می بایست 22 اکتبر برگزار شود.

صبح امروز، قاضی دادگاه عالی که به درخواست تجدید نظر رسیدگی می کرد، حکم دادگاه بدوی در مورد ممنوعیت کاهش تعداد نمایندگان از 47 به 25 را لغو کرد. بر اساس حکم جدید، شهرداری بایستی خود را به سرعت برای برگزاری انتخابات در 25 حوزه انتخابیه آماده کند.

سنگال، شهر دو میلیارد دلاری می سازد
مقامات سنگال سال هاست که آرزوی ساخت یک شهر جدید را دارند تا به این وسیله بتوانند از تراکم و ازدحام جمعیت در داکا (پایتخت سنگال) بکاهند. داکا با جمعیت بیش از 3 میلیون نفر، با معضل گرانی مسکن و همچنین بیکاری روبرو است. خیابان های این شهر مملو از اتومبیل، مینی بوس و افراد بیکاری است که بی هدف در خیابان ها تردد می کنند.

دولت سنگال برای کاهش بحران، چاره ای اندیشیده و قصد ساخت یک شهر پیشرفته 2 میلیارد دلاری به نام Diamniadio را دارد. این شهر در فاصله 20 مایلی داکا بنا شده و تاریخ تکمیل پروژه سال 2 هزار و 35 تعیین شده است.

Diamniadio، به مساحت 4 هزار هکتار دارای منطقه صنعتی، وزارتخانه ها و امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین دانشگاهی با ظرفیت 30 هزار دانشجو و همچنین ترکیبی از مسکن ارزان قیمت و لوکس برای 350 هزار نفر خواهد بود.

منبع
iranjavan
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز