پر رونق ترین شغل ها در سال ۲۰۱۹ در کانادا

Submitted on چ., 01/30/2019 - 12:56

رانداستاد، یکی از بزرگترین شرکت های استخدامی، نظر سنجی را برای لیست کردن مشهورترین شغل ها در سال ۲۰۱۹ انجام داد.

با کمال تعجب، این مشاغل پر طرفدار به معنای حقوق بالا نیست بلکه این مشاغل از این جهت مورد توجه هستند که طرفداران بسیاری دارند.
این حرفه ها به این ترتیب می باشند:
ales assistants, administrative assistants, drivers, developers, receptionists, cashiers, general workers, project managers, account managers, welders, accountants, registered nurses, electrical engineers, human resources managers, and merchandisers.

در صورتیکه شغل مورد نظر دستیار فروش یا sales assistants باشد، خورده فروشی در کانادا بزرگترین کارفرما برای جویندگان کار محسوب می شود که برای تقریبا ۲ میلیون کانادایی ایجاد شغل کرده است که ۱۰٪ جمعیت کانادایی به این شغل مشغول هستند. حقوق سالانه ی دستیار فروش بین ۵۲۰۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار می باشد.

شغل Administrative assistants که علاوه بر کارهای روزانه ی دفتری شامل حسابداری نیز می شود بیشترین تقاضا را از طرف جویندگان دارد . حقوق متوسط سالانه ی این شغل ۴۴۰۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلار می شود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، رانندگی بخصوص، رانندگان لودر حقوق متوسط سالانه ی بین ۴۲۰۰۰ تا ۵۱۰۰۰ دلار دارند و رانندگان ترانزیت جاده های طولانی سالانه حقوقشان ۱۰۰۰۰۰ دلار می باشد.

Developer، خواه روی سافت ورهای تجاری کار کنند و یا خصوصی کار کنند که بتوانند برنامه نویسی front-end و back-end انجام دهند حقوق متوسط سالانه ی ۸۵۰۰۰ تا ۱۰۱۰۰۰ خواهند داشت.

منشی دفتر شغل دیگری است که پشت میز ورودی می نشیند و الزاما باید دانش سیستم تلفن و برنامه های کامپیوتری را برای ضبط اطلاعات مشتریان داشته باشد. اما منشی در شرکت های کوچک ممکن است که کارهای حسابداری و دفتری و علاوه بر آن مدیریت حساب های کاربری رسانه ی اجتماعی را نیز انجام دهد. حقوق متوسط سالانه ی منشی ۳۵۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰ دلار می باشد.

بعضی دیگر شغل ها هستند که بازار بسیار خوبی دارند. آن شغل ها از این قبیل هستند:
blockchain developers, automation engineers, artificial intelligence researchers, chief experience officers, instant chat agents,
and more.
اگرچه رانداستاد هنوز برای این مشاغل حقوقی را منتشر نکرده است ولی با توجه به گزارش های قبلی حقوق سالانه ی developers and researchers working on blockchain, AI and data science به راحتی به بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار می رسد.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز