واکنش پرویز پرستویی به جریانات اخیر

Submitted on ی., 01/07/2018 - 18:14

واکنش پرویز پرستویی به جریانات اخیر
پرویز پرستویی خطاب به فریدون جیرانی با اشاره به اینکه این روز‌ها با دیدن مشکلات مردم حال خوبی ندارد، گفت: دلگیری من هیچ‌وقت دلگیری شخصی نبوده است، چون توقع و طلبی از کسی ندارم و جنگ و دعوا هم ندارم. من زمانی می‌توانم بازی کنم که حالم خوب باشد و زمانی می‌توانم بازیگری را درست انجام دهم که حال مملکتم خوب باشد و زمانی می‌توانم از همه چیز فارغ باشم و خودم را به راحتی در اختیار دوربین و کارگردانان قرار دهم که حالم خوب باشد.وی ادامه داد: به تازگی جریاناتی در مملکت ما اتفاق افتاده است و من نمی‌توانم نسبت به این جریانات بی‌تفاوت باشم و مجموعه این اتفاقات است که حالم را بد می‌کند. البته اگر بخواهم به جزئیات بپردازم شاید بگویم از وضعیت فعلی سینما مکدر هستم و از شرایط دلگیرم، باز هم مساله شخصی نیست چون ما همچون یک خانواده هستیم که باید هوای یکدیگر را داشته باشیم و دلمان برای هم بتپد و کار کردن ما، جدای از حال خوب ما و مردم نیست.

پرستویی ادامه داد: من اصلا دوست ندارم اتفاقاتی که الان رخ می‌دهد را شاهد باشم؛ دوست ندارم قول و وعده‌هایی که دولتمردان می‌دهند، اتفاق نیفتد. من ۳۰ سال در دادگستری کارمند بودم و نهایتاً پاداش ۳۰ سال خدمتم، ۱۴ میلیون تومان حق بازنشستگی بود! خودم را جای آن شخصی می‌گذارم که چندین ماه در حال ضجه زدن است که تمام دارایی‌اش در صندوق سپرده فلان و به‌مان از دست رفته است و اتفاقی نمی‌افتد و در ‌‌‌نهایت چنین فجایعی رخ می‌دهد. من نه وطن‌فروشم، نه اعتقاداتم را می‌فروشم اما وقتی چنین اتفاقاتی را می‌بینم رنج می‌برم؛ کارم در طول روز تماشای اخبار است و وقتی می‌بینم هزار انگ به این مردم می‌چسبانند، ناراحت می‌شوم.پرستویی افزود: واقعا باید صادقانه نگاه کنیم که در این چند ماه اخیر واقعا مردم ما فتنه‌گر بودند!؟ این مردم اغتشاشگر بودند! حال اگر لابه‌لای این مردم اتفاقاتی می‌افتد که من نمی‌خواهم وارد جریانات سیاسی شوم، به مردم انگ می‌زنید؟! همه مردم و مسئولان و حتی آقای روحانی می‌دانند که در این مملکت به لحاظ اقتصادی و تورم و گرانی زندگی سخت شده است. حال وقتی جریانات اخیر رخ می‌دهد، توقع من این است که طور دیگری مردم را به آرامش دعوت کنند.بازیگر فیلم بادیگارد افزود: دولت یازدهم وقتی سرکار آمد به خاطر ارتباطی که اهالی سینما با وزارتخانه‌های مختلف برقرار کردند، در هر مهمانی یا مراسمی دعوت می‌شدیم. یکبار برای مراسم تقدیر از کارآفرینان بر‌تر دعوت به حضور شدم که آقایان جهانگیری و ربیعی هم حضور داشتند و قرار شد سخنرانی هم داشته باشم. در سخنرانی‌ام با لحنی ساده به این موضوع اشاره کردم که «از وقتی این دولت سرکار آمده، من کار خودم را کنار گذاشتم و مدام به مراسم‌های مختلف وزارتخانه‌ها دعوت می‌شوم. یک اتفاقی افتاده و آن اینکه دولت یازدهم با شعار تدبیر و امید آمد و ما بی‌خود و بی‌جهت حالمان خوب است.»/ایران خبر

واکنش پائولو کوئلیو به سوزاندن کتاب‌هایش توسط سلطنت‌طلبان
نویسنده معروف برزیلی که چندی پیش در توییتی علیه ربع پهلوی موضع گرفته بود ، به سوزاندن کتاب‌هایش توسط سلطنت‌طلبان واکنش نشان داد و توییت کرد:


به دیدن صحنه‌های کارهایی که با کتاب هایم در سال‌های قبل در دیگر کشورها شد عادت دارم؛ زنده نگاه داشتن سنت سوزاندن کتاب توسط نازی‌ها. معتقدم ایرانی‌ها حرف آخر را بدون دخالت خارجی درباره سرنوشت خودشان خواهند زد. آنها به اندازه کافی قوی و باهوش هستند./باشگاه خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت علیرضا عصار، خواننده سرشناس پاپ شامگاه دوشنبه 11 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.


عصار در بخشی از کنسرت خود در واکنش به اتفاقات اخیر در شهرهای مختلف و تجمع معترضان گفت: «بنا ندارم خیلی صحبت کنم زیرا که همیشه در ترانه‌هایم درباره‌اش صحبت کرده‌ام. اما نظرم را نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی مطرح می‌کنم.»

او افزود: «من همانطور که همه شما هم حتما همین نظر را دارید، موافق برخی از اتفاقات مانند شیشه شکستن و آسیب رساندن به کسی و اموال عمومی نیستم، ولی نظر شخصی من این است و این را از اعماق جانم می‌گویم که حق با مردم است. این حرف را هم فارغ از هر حرف کلیشه و شعاری بیان می‌کنم. واقعا، واقعا حق با مردم است و خواهش می‌کنم مسئولین در هر سمتی که هستند، دقت کنند به این موضوع که این مردم حقیقتا شایستگی‌شان بیشتر از این حرف‌هاست که در کشوری با این همه ثروت اینقدر سخت زندگی کنند.»

این کنسرت از ساعت 22 تا 32:45 دوشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان علاقه‌مندان بود.

منبع
online
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز