فروش خانه در تورنتو و ونکوور افزایش یافته است ! از این فرصت استفاده کنید.

Submitted on پ., 11/14/2019 - 20:09

بازار املاک کانادا رو به گرمی می رود و فروش خانه در ونکوور و تورنتو افزایش یافته است و نسبت به ماه اکتبر سال گذشته دو رقمی شده است. بعد از تجربه کردن دردی که حاصل از قوانین سخت مورتگیج بود، قیمت خانه در تورنتو به شدت بالا رفته است.

این گزارش شورای مشاوران املاک ونکوور حاکی از آن است که فروش خانه در ونکوور در ماه گذشته به ۴۵٪ و ۲۸۵۸ دستگاه رسید.

بنا بر گزارش انجمن مشاوران املاک تورنتو(TREB)، فروش خانه در تورنتو ۱۴٪ افزایش داشته است و به ۸۴۹۱ دستگاه رسیده است. استرس تست مورتگیج که دولت فدرال آن را وضع کرد، تقاضا برای گرفتن مورتگیج را سخت تر کرد و مالیاتی که برای خریداران خارجی در نظر گرفته شد، فروش ملک در کانادا را برای بیش از یک سال کساد کرده بود اما اطلاعات اخیر بر این دلالت دارد که قیمت فروش خانه شروع به بالا رفتن کرده است. بنا به گزارش (TREB)، قیمت خانه در جی تی ای در ماه اکتبر ۸۵۳۱۴۲ دلار بوده است و ۶٪ نسبت به اکتبر سال گذشته افزایش داشته است. این افزایش بیشترین افزایش سالانه از ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ می باشد.

Rochelle DeClute، مشاور املاک شرکتی در تورنتو گفت،« ما شاهد خریداران بیشتری هستیم، آنها برای خرید زیاد وسواس نشان نمی دهند و مانند قبل درنگ نمی کنند.
قیمت انواع خانه در تورنتو و حومه ی تورنتو رو به افزایش است. در مقایسه با اکتبر سال گذشته، متوسط قیمت فروش خانه ی مستقل تا ۳٪ بالا رفته است و به ۱۴۰۹۳۰۰ دلار
رسیده است. قیمت خانه های نیمه متصل به میزان ۴٪ افزایش داشته است و به ۸۵۴۶۶۹ دلار رسیده است. قیمت متوسط آپارتمان تا ۱۰٪ بالا رفته است و به ۶۱۷۴۱۹ دلار رسیده است.

(TREB)، انتظار دارد قیمت خانه بالاتر برود. Jason Mercer، تحلیلگر ارشد (TREB) در بیانیه ای گفت اگرچه نرخ رشد قیمت کنونی هنوز در حد متوسط است، ولی اگر
رشد فروش ادامه یابد نرخ رشد خانه های لیست شده فزونی می یابد و احتمالاً در آینده شاهد قیمت های بالاتری خواهیم بود.»

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، در ونکوور از ماه سپتامبر تا ماه اکتبر، قیمت فروش انواع خانه به آرامی افزایش یافت که این اولین باری است که در طی بیش از یک سال قیمت های خانه پایین نیفتاده است.

Phil Moore، مشاور املاک شرکت ریمکس گفت علائم روشنی وجود دارد که نشان می دهد تقاضا در حال افزایش است و فعالیت خریداران رو به افزایش است.
« ما می بینیم که فعالیت های خرید و فروش افزایش داشته است و نتیجه ی آن تعادل قیمت فروش است.» متوسط قیمت در ونکوور در ماه اکتبر ۹۹۱۹۰۰ دلار است که هنوز ۶٪ کمتر از سال گذشته است.

بعلاوه در Squamish and the Sunshine Coast، قیمت های انواع مختلف خانه کاهش داشته است، خانه های مستقل به میزان ۸٪ کاهش داشته است و به ۱/۴۱ میلیون
دلار رسیده است، خانه های متصل ۶٪ کاهش قیمت داشته است و به ۷۷۱۶۰۰ دلار رسیده است و آپارتمان به میزان ۶٪ کاهش داشته است و به ۶۵۲۵۰۰ دلار رسیده است و همراه با نرخ پایین بهره، رشد فروش را بیشتر کرده است.

Phil Moore گفت که مشتریان شاهد قیمت های پایین تر و نرخ بهره ی پایین تر خواهند بود و بنا بر این فرصت را در این بازار از دست ندهید. اگرچه که فعالیت فروش نسبت به سال گذشته بیشتر شده است ولی تعداد خانه های موجود در لیست کاهش یافته است. تعداد کلی خانه های فروخته شده در ونکوور در ماه اکتبر به تعداد ۱۲۲۳۶ دستگاه بود که کاهشی ۶٪ درصدی نسبت به همین زمان در سال گذشته داشت.

قوانین جدید مورتگیج دولت فدرال از ماه ژانویه ی سال ۲۰۱۸ به اجرا درآمد که نیازمند این بود که خریداران ثابت کنند که می توانند مورتگیج را با دو درصد بیشتر از نرخی که بانک کانادا برای نرخ بهره ی پنجساله تعیین می کند، بپردازند. علاوه بر آن بریتیش کلمبیا و اونتاریو برای خریداران خارجی مالیات اعمال کرده است تا اینکه زمین خواری کاهش پیدا کند.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز