فراخوان بسته "مخلوط دانه ها" با برند Zesty در کانادا به موجب احتمال آلودگی به باکتری سالمونلا

Submitted on ی., 06/17/2018 - 19:26

فراخوان بسته "مخلوط دانه ها" با برند Zesty در کانادا به موجب احتمال آلودگی به باکتری سالمونلا
تاریخ فراخوان: 15 ژوئن 2018
علت فراخوان: میکروب سالمونلا
کلاس خطر محصول: کلاس 1
نام شرکت تولید کننده: Puresource Inc
نوع توزیع: داخلی
دامنه توزیع: مصرف کننده

جزئیات فراخوان
در تاریخ 15 ژوئن دستور فراخوان بسته 500 گرمی مخلوط دانه ها در سطح بازار که تولید شرکت Puresource Inc با برند Zesty است به علت احتمال آلوده بودن به باکتری سالمونلا از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی صادر شده است. به مصرف کنندگان هشدار داده می شود در حال حاضر از مصرف این محصول فراخوان شده جدا خودداری نمایند.

در مواقع برخورد با چنین مسئله ای چه کاری باید انجام دهید:
در صورت بروز هرگونه علائم مشکوک بیماری که احتمال می دهید از مصرف این یک محصول دچار شده اید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

دقت کنید که آیا محصولات فراخوان شده را هم اکنون در منزل خود دارید؟ در صورتی که هنوز این محصول در منزل شما موجود است باید دور بریزید یا به فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید بازگرداندید.

غذای آلوده به باکتری سالمونلا شاید بوی فاسد شدن را نداشته باشد اما ممكن است شما را بیمار كند. این بیماری در کودکان، زنان باردار، افراده سالخورده و افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند می تواند منجر به عفونت های جدی و مرگباری شود. افراد سالم ممکن است علائم کوتاه مدتی همچون تب، سردرد، استفراغ، حالت تهوع، دل درد و اسهال را تجربه کنند. عوارض طولانی مدت می تواند شامل آرتریت شدید باشد.

سوابق
اداره نظارت بر مواد غذایی کانادای (CFIA) به تحقیقات بیشتر در مورد ایمنی و سلامت مواد غذایی ادامه می دهد چرا که احتمال فراخوان سایر محصولات نیز وجود دارد. اگر سایر محصولات با ریسک بالا فراخوانده شود، CFIA از طریق هشدارهای لازم عموم مردم را در جریان فراخوان محصولات قرار می دهد.

همچنین CFIA از تعطیلی و پلمپ شرکت مذکور تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بیماری ها
تاکنون هیچ گونه بیماری در رابطه با مصرف این محصول در کانادا گزارش نشده است.

به مشخصات درج شده در تصویر پیوست توجه کنید.

مارادونا معتقد است کانادا شایستگی میزبانی مسابقات جام جهانی را ندارد
طبق نظر ستاره فوتبال آرژانتینی، دیه گومارادونا، کانادا شایستگی میزبانی مسابقات جام جهانی 2026 را ندارد.

وی گفت: "این تصمیم فیفا در مورد میزبانی مکزیک، ایالات متحده و کانادا را دوست ندارم چرا که این کشورها فاقد جو ورزشی و موفقیت چشمگیر در زمینه ورزش هستند. همچنین بازیها در آمریکای شمالی به شدت در جو بازار قرار می گیرند. در جام جهانی 1994 که در ایالات متحده برگزار شد، تبلیغات بازرگانی زیادی بین بازی ها پخش می شد.

"مارادونا یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ فوتبال است که در جام جهانی 1986 همراه تیم آرژانتین کاپ قهرمانی را به دست گرفت. وی همچنین افزود: "کانادایی ها در زمینه اسکی و هرچیز دیگری خوب هستند. ولی شوق فوتبالی ندارند."

دستگیری قاتلی در تورنتو پس از سی سال به کمک تکنولوژی
مامور پلیس سابق تورنتو مرتکب به دو مورد قتل درجه اول شده بود و بعد از سی سال با کمک تکنولوژی DNA شناسایی و دستگیر شد.

پلیس استان انتاریو روز چهارشنبه، Ronald Glenn West پنجاه و دو ساله را که در ماه می 1970 دو مادر جوان را به قتل رسانده بود دستگیر کرد.

این خانم ها Doreen Moorby سی و چهارساله و Helen Ferguson سی و هفت ساله بودند که در شهر کوچکی در شمال تورنتو زندگی می کردند. هر دو خانم پرستار بودند و همسر آن ها معلم مدرسه بود.

این قاتل در آن زمان مامور پلیس بوده و در بازداشتگاه Joyceville مشغول به خدمت بود. بازرس Don MacNeil، سه سال پیش شروع به بررسی مجدد این پرونده کرد. این بازرس با کارشناسان DNA در علوم قضایی تورنتو همکاری می کرد و سرانجام پی برد که نمونه DNA گرفته شده از قاتل مشابه نمونه DNA موجود در صحنه جنایت بوده است. این دو زن در را به روی این غریبه جوان باز کرده بودند و توسط آن فرد مورد تجاوز قرار گرفتند و به قتل رسیدند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز